  • 1. Data: 2019-08-29 22:14:17
    Temat: POsluchajcie co powiedzial profesjonalista
    Od: s...@g...com

    https://youtu.be/Gme30YafmGY

    No i badz tu madry.

    Pas awaryjny, korytarz zycia, pobocze.

    Jak widac nie ma jednej metody i jak sie czlowiek nie zachowa poprawnie w danym
    miejscu to go po prostu zjebia.

    I teraz pytanie:
    Czy w przepisach PORD jest zdefiniowane zachowanie na wypadek korka powypadkowego i
    dojazdu sluzb czy jest to narazie tylko konwencja oddolna?

  • 2. Data: 2019-08-29 22:30:24
    Temat: Re: POsluchajcie co powiedzial profesjonalista
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Sczygiel,

    Thursday, August 29, 2019, 10:14:17 PM, you wrote:

    > https://youtu.be/Gme30YafmGY

    Do tej pory chcieli nam zrobić San Escobar. Ty chcesz San Bernadino?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2019-08-29 23:28:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    >Jak widac nie ma jednej metody i jak sie czlowiek nie zachowa
    >poprawnie w danym miejscu to go po prostu zjebia.

    Ale to jest USA.
    Tam sporo rzeczy jest inaczej - np. jak widac awaryjny pas jest przy
    srodku.

    >I teraz pytanie:
    >Czy w przepisach PORD jest zdefiniowane zachowanie na wypadek korka
    >powypadkowego i dojazdu sluzb czy jest to narazie tylko konwencja
    >oddolna?

    Ponoc cos maja wlasnie wprowadzic, ale to pewnie w kolejnej kadencji.

    J.

  • 4. Data: 2019-08-30 15:44:02
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 29 sierpnia 2019 15:30:27 UTC-5 użytkownik RoMan Mandziejewicz
    napisał:

    > Do tej pory chcieli nam zrobić San Escobar. Ty chcesz San Bernadino?

    Skad taki przeskok myslowy.

    Chcialem zwrocic uwage ze aktualna wykladnia jest po prostu bajzlem I przytemperowac
    niektore wypowiedzi w oparciu o to ze nie tylko bajzel ale i fakt ze w roznych
    miejscach robi sie to inaczej.

  • 5. Data: 2019-08-30 15:45:18
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 29 sierpnia 2019 16:30:48 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    oglegroups.com...

    > Ale to jest USA.
    > Tam sporo rzeczy jest inaczej - np. jak widac awaryjny pas jest przy

    Nie jest. Jakims cudem karetka stwierdzila ze im tak wygodniej. Awaryjny jest jak u
    nas, po prawej. I to zazwyczaj duzo szerszy.

    > Ponoc cos maja wlasnie wprowadzic, ale to pewnie w kolejnej kadencji.

    A u niemca jest to skodyfikowane?

  • 6. Data: 2019-09-01 19:08:10
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2019-09-01 o 18:27, p...@g...com pisze:
    > https://youtu.be/WfiLITNZudE
    To po co im ten pas awaryjny?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 7. Data: 2019-09-01 19:25:28
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-09-01 19:08, Pawel "O'Pajak" wrote:
    > To po co im ten pas awaryjny?

    Do awarii???

  • 8. Data: 2019-09-03 17:07:16
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 1 września 2019 12:25:36 UTC-5 użytkownik kk napisał:

    > Do awarii???

    To czemu nie wykorzystac jako korytarz zycia?

    Serio, ciekawi mnie wyjasnienie dlaczego wymyslono dodatkowy sposob zamiast
    wykorzystac to co jest.

    Zeby bylo kompatybilnie z miejscami gdzie pasa awaryjnego nie ma? Ekspresowka czy
    jakies arterie miejskie?

  • 9. Data: 2019-09-03 20:31:08
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 03.09.2019 o 17:07, s...@g...com pisze:
> [...]
    wykorzystac to co jest.

    > Zeby bylo kompatybilnie z miejscami gdzie pasa awaryjnego nie ma? Ekspresowka czy

    Ja bym to tłumaczył tak:
    Pas awaryjny zostawiamy dla służb, wszyscy stoją na swoich pasach, korek
    ma kilka km i nie widać co jest z przodu. W środku korka na pasie
    awaryjnym stoi auto które uległo awarii zanim jeszcze korek się
    stworzył. Sam korek też nie wiedział czy jest wypadek czy co więc
    wszyscy stali jak się zatrzymali licząc ze za chwilę będzie lepiej.
    Jedzie karetka i straż pasem awaryjnym i nagle muszą się zatrzymać bo
    ktoś stoi na pasie awaryjnym...
    To co w filmiku ADAC jest pokazane jest chyba najlepsze bo i awaria
    zostaje na pasie awaryjnym a i pomoc ma jak dojechać.
    No chyba że ktoś postanowi zawrócić, ale o tym już było setki razy...

    --
    --- xyz

  • 10. Data: 2019-09-03 20:40:39
    Od: p...@g...com

    --Serio, ciekawi mnie wyjasnienie dlaczego wymyslono dodatkowy sposob zamiast
    wykorzystac to co jest.

    Nie zawsze jest pas awaryjny jest dostępny. Mosty, tunele, przebudowy dróg tam
    wszędzie trzeba by tworzyć wyjątki więc zdecydowano się na jednolite rozwiązanie. To
    działa i nasze posło-matolki choćby myślały 1000 lat nie są w stanie wymyślić nic
    lepszego. Copy Paste gamonie i przestańcie się ośmieszać ;-)