  • 1. Data: 2009-03-02 19:01:00
    Temat: Joomla - jaki hosting?
    Od: "Rad-d" <r...@g...com>

    Witam!

    Zastanawiam sie nad wyborem dostawcy uslugi hostingu, aby postawic stronke
    na CMS'ie Joomla. Ma to byc strona z duza iloscia zdjec, dwujezyczna, wiec
    zalezy mi na szybkim transferze takze poza Polska.

    Trzy najwazniejsze kryteria to cena, stabilnosc, jak i wspomniana predkosc
    transferu.

    Co polecacie?

  • 2. Data: 2009-03-02 19:44:56
    Temat: Re: Joomla - jaki hosting?
    Od: Peter May <p...@p...fm>

    Rad-d pisze:
> [...]
    > zalezy mi na szybkim transferze takze poza Polska.
    >
    > Trzy najwazniejsze kryteria to cena, stabilnosc, jak i wspomniana predkosc

    Jeśli będziesz korzystał z modułów Apache-a mod_gzip, mod_deflate i
    mod_expires, to próżno ich szukać w podstawowych zestawach na kei.pl, a
    na home.pl wcale nie są zaimplementowane.

    --
    Peter

  • 3. Data: 2009-03-02 19:55:02
    Od: "Rad-d" <r...@g...com>

    "Peter May" <

    > Jeśli będziesz korzystał z modułów Apache-a mod_gzip, mod_deflate i
    > mod_expires, to próżno ich szukać w podstawowych zestawach na kei.pl, a na
    > home.pl wcale nie są zaimplementowane.

    nawet nie wiem co to za moduly, wiec pewnie nie bede z nich korzystac :)
    jedynie joomla, jakas galeria foto itp (czyli sql+php)

  • 4. Data: 2009-03-03 09:50:52
    Od: "mateusx6" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Rad-d" <r...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > zalezy mi na szybkim transferze takze poza Polska.
    >
    > Trzy najwazniejsze kryteria to cena, stabilnosc, jak i wspomniana predkosc

    stawiaj na kei.pl, chyba ze masz duza odwiedzalnosc to mozesz nie zmiescic
    sie w limicie jakie ma kei na sql

  • 5. Data: 2009-03-03 10:30:31
    Od: Peter May <p...@p...fm>

    Sprawdź jeszcze ofertę http://nazwa.pl lub http://www.cal.pl