  • 1. Data: 2009-04-21 15:30:22
    Temat: Joystick
    Od: "Rafal\(sxat\)" <g...@o...pl.usunto>

    Witam

    czego szukac w internecie aby dobrac sie do kontrolera gier (joysticka -
    usb)

    czy on w systemie wysyala jakie komunikaty - natywnie po poruszeniu
    manipulatorem czy sie to odbywa inaczej?

    zalezy mi zby jak najmniejszym kosztem wprowadzic obsluge joysticka
    Rf

  • 2. Data: 2009-04-21 15:47:09
    Temat: Re: Joystick
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik "Rafal(sxat)" <g...@o...pl.usunto> napisał w wiadomości grup
    ..
> [...]
    > manipulatorem czy sie to odbywa inaczej?
    >
    > zalezy mi zby jak najmniejszym kosztem wprowadzic obsluge joysticka

    Jak z poziomu API Win32 to są komunikaty WM_cośtam. Poszukaj w dokumentacji
    Windows - np. Google itd.

    slawek

  • 3. Data: 2009-04-21 22:44:16
    Od: "Rafal\(sxat\)" <g...@o...pl.usunto>

    > Jak z poziomu API Win32 to są komunikaty WM_cośtam. Poszukaj w
    dokumentacji
    > Windows - np. Google itd.

    moze jakies slowo "klucz" ? bo nawet nie wiem o co pytac ...

    pozdrawiam
    Rf

  • 4. Data: 2009-04-22 02:00:19
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    slawek <s...@h...pl> napisał(a):
    > Jak z poziomu API Win32 to są komunikaty WM_cośtam. Poszukaj w
    > dokumentacji Windows - np. Google itd.
    > slawek

    A po co joystickowi komunikaty okien?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 5. Data: 2009-04-22 07:45:26
    Od: "Rafal\(sxat\)" <g...@o...pl.usunto>

    > A po co joystickowi komunikaty okien?

    to moze wiesz jak zapewnic w miare sprawna obsluge joysticka? tak zeby mozna
    bylo otrzymywac informacje o joysticu z chwila ruszenia manipulatora...,
    cokolwiek jakis hint cos co umozliwi implementacje tego czegos...

    Rf

  • 6. Data: 2009-04-22 08:07:08
    Od: Marcin Kral <k...@p...na-onecie.pl>

    W dniu 2009-04-21 17:30, Rafal(sxat) pisze:
> [...]
    > manipulatorem czy sie to odbywa inaczej?
    >
    > zalezy mi zby jak najmniejszym kosztem wprowadzic obsluge joysticka

    Nie wiem, czy bedzie to najmniejszym kosztem, nie pisalem nigdy
    ale pod Windows pierwszy strzal to DirectInput:
    http://en.wikipedia.org/wiki/DirectInput

    wieloplatformowo - SDL:
    http://www.libsdl.org/docs/html/joystick.html
    Marcin Kral

  • 7. Data: 2009-04-22 08:37:05
    Od: "Rafal\(sxat\)" <g...@o...pl.usunto>

    > wieloplatformowo - SDL:
    > http://www.libsdl.org/docs/html/joystick.html

    zobacze jak wyjdzie SDLem bo widze wszystkie procedurki ktore bede mi
    potrzebne i zdam relacje jak poszlo...

    dzieki!

    Rf

  • 8. Data: 2009-04-23 06:36:26
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <w...@s...medi.com.pl>

    Rafal(sxat) wrote:
> [...]
    > manipulatorem czy sie to odbywa inaczej?
    >
    > zalezy mi zby jak najmniejszym kosztem wprowadzic obsluge joysticka

    http://www.google.com/search?client=opera&rls=pl&q=j
    oystick+msdn&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8

    http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms709368(VS.
    85).aspx

    > Rf

    Pozdrawiam -- Spook.

  • 9. Data: 2009-04-23 07:20:42
    Od: "Rafal\(sxat\)" <g...@o...pl.usunto>

    http://www.google.com/search?client=opera&rls=pl&q=j
    oystick+msdn&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8

> [...]

    Dzieki wielkie

    Rf

  • 10. Data: 2009-04-23 14:17:42
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:gsltnj$1rvc$...@o...icpnet.pl...
    > A po co joystickowi komunikaty okien?

    Nie pamiętam specjalnie, musiałbym pogrzebać, kiedyś zrobiłem programik co
    nawet reagował na pada. I tyle. A komunikaty chyba rzeczywiście nie
    WM_cośtam, ale MM_cośtam, co zresztą wsio rawno. Komunikaty i tyle.

    slawek