  • 1. Data: 2009-04-22 09:13:31
    Temat: aspx form wprowadzania danych
    Od: drzejb <D...@g...com>

    witam mam aplikację intranetową która posiada formularz do wypełnienia
    jeśli w polu formularza nacisnę enter to użytkownik zostaje wylogowany

    przeglądnąłem proces działania i wynika, iż w momencie naciśnięcia
    enter jest uruchamiany przycisk wylogowania który jest w masterpage.

    jak zablokować to działanie.

    chodzi o to aby w momencie naciśnięcia enter w polu do wypełnienia nie
    był uruchamiany wylogój tylko zatwierdź.

  • 2. Data: 2009-04-22 09:20:23
    Temat: Re: aspx form wprowadzania danych
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@d...im.pwr.wroc.pl.nospam>

    On 22.04.2009, drzejb wrote:
> [...]
    >
    > chodzi o to aby w momencie naciśnięcia enter w polu do wypełnienia nie
    > był uruchamiany wylogój tylko zatwierdź.

    Zgłoś błąd autorowi aplikacji.

    --
    Stanislaw Klekot

  • 3. Data: 2009-04-23 06:56:51
    Od: "Wiktor Zychla" <u...@n...com.eu>

    > witam mam aplikację intranetową która posiada enter

    dawno temu to się robiło jakoś tak:

    http://codebetter.com/blogs/darrell.norton/archive/2
    004/03/03/8374.aspx

    obecnie formanty typu Form/Panel i inne grupujące mają właściwość
    defaultbutton.

    pozdrawiam
    Wiktor Zychla

  • 4. Data: 2009-04-23 07:25:41
    Od: drzejb <D...@g...com>

    > obecnie formanty typu Form/Panel i inne grupujące mają właściwość
    > defaultbutton.

    Type 'System.Web.UI.UpdatePanel' does not have a public property named
    'defaultbutton'.

    niestety nie ma :(

  • 5. Data: 2009-04-23 08:30:46
    Od: "Wiktor Zychla" <u...@n...com.eu>

    Użytkownik "drzejb" <D...@g...com> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...

    > obecnie formanty typu Form/Panel i inne grupujące mają właściwość
    > defaultbutton.

    > Type 'System.Web.UI.UpdatePanel' does not have a

    znajdź taki, który ma. UpdatePanel nie jest stricte formantem grupującym.

    Wiktor Zychla