  • 1. Data: 2011-03-26 16:27:10
    Temat: Junak 901 50 cm. Czy warto..?
    Od: student22 <bosiu94@_NOSPAM_op.pl>

    Witam,
    planuję zakupić Junaka 901.
    Dokładnie tak wygląda
    http://www.skutery-rowery.pl/index.php?products=prod
    uct&prod_id=361

    Chciałbym dowiedzieć się nieco o nim.. szukam w internecie jednak bardzo
    ciężko znaleźć mi cokolwiek na temat tego motoroweru.
    Silnik na licencji Hondy, jednak jak się sprawuje? Czy awaryjny? Jakie
    osiągi?
    Osiągi.. nie spodziewam się cudów, jednak te 70 km/h bez ściągania blokad
    jest chyba możliwe?
    Chciałbym się dowiedzieć co o nim myślicie, jakie są Wasze opinie, może
    ktoś z Was taki posiada?

    Zapraszam do dyskusji na ten temat.

  • 2. Data: 2011-03-26 16:34:20
    Temat: Re: Junak 901 50 cm. Czy warto..?
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "student22" <bosiu94@_NOSPAM_op.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > jest chyba możliwe?
    > Chciałbym się dowiedzieć co o nim myślicie, jakie są Wasze opinie, może

    Koło Junaka toto nawet nie stało. Zwykła china jak inne romety, wydry,
    perkozy czy inne polskobrzmiące chujnie. Chińczyki zrobią Ci nawet
    warszawską syrenkę.

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2011-03-26 16:40:15
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2011-03-26 17:34, Grzybol pisze:
    > U?ytkownik "student22"<bosiu94@_NOSPAM_op.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Ko?o Junaka toto nawet nie sta?o. Zwyk?a china jak inne romety, wydry,
    > perkozy czy inne polskobrzmi?ce chujnie. Chinczyki zrobi? Ci nawet
    > warszawsk? syrenke.

    Masz racje. Tylko pytanie czy Studentowi22 chodzi o to zeby to mialo cos
    wspolnego z prawdziwym Junakiem, czy po prostu szuka motorowerka. Wg
    mnie, szuka motorowerka :)

    Kolego Student22, trzymaj sie z daleka od wszelkich produkcji made in
    china, korea itp. Poszukaj lepiej na allegro czegos ze stajni znanych
    marek, typu Honda, Kawasaki, Suzuki, itp itd. Wiem. Troche drozsze,
    ale... napewno sporo mniej awaryjne.

    (polecam archiwum i przygody mojej siostry z motorowerem Knight)

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 4. Data: 2011-03-26 16:41:56
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Dlatego napisałem. Żeby chłopak się nie wkaszanił:-)

    --
    Grzybol

  • 5. Data: 2011-03-26 17:04:10
    Od: student22 <bosiu94@_NOSPAM_op.pl>

    Nie zależy mi na podobieństwie do Junaka.
    Właśnie.. "Made in China" odpycha, jednak może to tylko stereotyp? Wiele
    podobnych produkcji widać na drogach, i tu pytanie czy rozkraczy się po
    pierwszym sezonie?

  • 6. Data: 2011-03-26 17:07:48
    Od: "Wiesiek" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > jest chyba możliwe?
    > Chciałbym się dowiedzieć co o nim myślicie, jakie są Wasze opinie, może

    Tylko jest drobna chyba drobna różnica. Te "Chińczyki" sa w Polsce
    "rozbierane i ponownie składane) .

    Wiesiek

  • 7. Data: 2011-03-26 17:07:52
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "student22" <bosiu94@_NOSPAM_op.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > pierwszym sezonie?
    > (zaraz zajrzę do archiwum i poszukam przygody o której napisałeś :))

    Rydzykuj. Ja bym poszukał jakiejś hondziawki czy innej yamahi. Za 4999 mozna
    kupic piekny markowy używany motorower. Ale zawsze mozesz miec nowy.
    Chinski. Kup, pojezdzij, ocen. Podobnie jest z ożenkiem facetów - wszyscy Ci
    mówią nie żen sie!!!, nie rob tego!!! To syf!!! Ale wiekszosc idzie do
    oltarza. Potem cale zycie zaluje ze nie posluchal... W Twoim wypadku
    stracisz tylko kase, wolnosc zachowasz:-)

    --
    Grzybol

  • 8. Data: 2011-03-26 17:09:00
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Wiesiek" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    z.pl...
    uct&prod_id=361
    > Tylko jest drobna chyba drobna różnica. Te "Chińczyki" sa w Polsce

    Co z tego wynika i w czym ta roznica do kurwy nedzy???!!!!

    --
    Grzybol

  • 9. Data: 2011-03-26 17:15:02
    Od: "Wiesiek" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    z.pl...

    > Co z tego wynika i w czym ta roznica do kurwy nedzy???!!!!

    A może zasadnicza.
    A tak przy okazji czy taki chamski jesteś tylko dzisiaj czy tak już masz?
    Wiesiek

  • 10. Data: 2011-03-26 17:28:43
    Od: "Wiesiek" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > jest chyba możliwe?
    > Chciałbym się dowiedzieć co o nim myślicie, jakie są Wasze opinie, może

    Chyba chodzi o ten model -
    http://www.skuteryferro.pl/katalog-produktow/motorow
    ery_5/model-901-4_27.html
    Nazwa trochę inna ale wygląda identycznie. Chyba nazwę Junak została
    "przypisana do ich choppera - http://www.almot.com.pl/

    Wiesiek