  • 11. Data: 2011-03-26 17:50:51
    Temat: Re: Junak 901 50 cm. Czy warto..?
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Piotr May" napisał w wiadomości grup
    > Kolego Student22, trzymaj sie z daleka od wszelkich produkcji made in
    > china, korea itp. Poszukaj lepiej na allegro czegos ze stajni znanych
    > marek, typu Honda, Kawasaki, Suzuki, itp itd. Wiem. Troche drozsze, ale...
    > napewno sporo mniej awaryjne.

    A ja ze swojej strony dodam peugeot'a (model KISBEE jest tylko 800zl drozszy
    od tego junaka) albo cos wloskiego (gilera, vespa, etc.).

    A ja polece popytac ludzi, ktorzy posiadaja te chinskie maszyny "na
    licencji" znanych i cenionych producentow. Koles ode mnie z roboty posiada
    takiego chinczyka "na licencji" peugeota. Od poczatku ma z nim problemy, do
    tego stopnia, ze zahaczylo nawet o rzecznika praw konsumenta;)

    W koncu udal sie do dobrego serwisu, w ktorym stalo kilka maszyn min.
    peugeot, ktory mial byc "licencjodawca". Poza plastikami, lampami etc.
    wszystkie czesci mechaniczne na pierwszy rzut oka sie kompletnie roznia.

    W porownaniu z oryginalem zaoszczedzil 1300zl, ale boi sie jechac gdzies
    dalej niz 2-3km jednym rzutem, bo maszyna potrafi sama z siebie zgasnac
    (problemy z instalacja elektryczna).

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 12. Data: 2011-03-26 20:14:29
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Wiesiek" <w...@p...onet.pl> wrote:

    >A może zasadnicza.

    Znaczy podwojona liczba problemow?

    >A tak przy okazji czy taki chamski jesteś tylko dzisiaj czy tak już masz?

    Tak ma.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 13. Data: 2011-03-26 20:16:53
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    student22 <bosiu94@_NOSPAM_op.pl> wrote:

    >Zapraszam do dyskusji na ten temat.

    Nie wzywaj imienia Junaka nadaremno

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 14. Data: 2011-03-26 20:20:30
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-03-26 17:40, Piotr May pisze:
> [...]

    Koniec świata:
    - młody człowiek ze 'ścigacza' pisze normalnie,
    - Grzybol grzecznie doradza młodym,
    - Piomay pisze na precle o skuterach...

    A myślałem, że już mnie tu nic nie zdziwi...

    --
    pozdr
    DP

  • 15. Data: 2011-03-26 20:35:17
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Don Pedro wrote:

    > Koniec świata:
    > - młody człowiek ze 'ścigacza' pisze normalnie,
    > - Grzybol grzecznie doradza młodym,
    > - Piomay pisze na precle o skuterach...
    >
    > A myślałem, że już mnie tu nic nie zdziwi...

    Ty chuju!
    K.

  • 16. Data: 2011-03-26 23:46:17
    Od: "kamil_pl" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Koło Junaka toto nawet nie stało. Zwykła china jak inne romety, wydry,
    > perkozy czy inne polskobrzmiące chujnie. Chińczyki zrobią Ci nawet
    > warszawską syrenkę.

    Coś w tym jest chyba. Jan kupiłem używanego skutera Suzuki 50 2t a kuzyn
    nowego Rometa 50 4t w Tesco. Mówi sie ze 4T dluzej wytrzymuja a jednak po
    3500 km jego silnik byl do wymiany serwisowej (zatarcie czy cos nie
    pamietam) mimo wzglednego dbania, skrzywiona rama (ciezki kierowca),
    amortyzator poszedl, rozrusznik, licznik i dalej by wymieniac, a moj mimo
    wiekszego przebiego w sumie siagajacego 12500 km chodzi jak nowy a jest 2T.
    Moze to przypadek a moze jednak swiadczy o tym ze Romet mimo swojego dobrego
    imienia nie jest idealem, bylem w zeszlym roku w Grecji, (gdzie skuter,
    motorower to popularny srodek transportu dziennego) i tam wszystkie skutery
    jakie widzialem byly zachodnie, nie spotkalem zadnego "Kingway Kojot",
    "Romet Bassa" czy "Motobi Sowa". Ciekawe czemu... przeciez to kryzysowy
    kraj...?

  • 17. Data: 2011-03-27 06:56:08
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-03-26 21:35, kocyk pisze:

    > Ty chuju!

    Piszesz nie na temat.

    --
    DP

  • 18. Data: 2011-03-27 08:18:34
    Od: amos <g...@g...com>

    Don Pedro napisał(a):

    > Piszesz nie na temat.

    No I wrocilo do "normy" ;)

    --
    Zdrowka
    amos

  • 19. Data: 2011-03-27 08:33:28
    Od: "Wiesiek" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kamil_pl" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wszystkie skutery jakie widzialem byly zachodnie, nie spotkalem zadnego
    > "Kingway Kojot", "Romet Bassa" czy "Motobi Sowa". Ciekawe czemu...

    Byłem w zeszłym roku we Francji. Jeździli tam na takich ładnych małych
    motorkach z silnikami Hondy. Zapomniałem nazwy. Szukałem tego w Polsce i nie
    znalazłem. A też je można było kupić w ichnich marketach.

    Wiesiek

  • 20. Data: 2011-03-27 10:34:46
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Wiesiek" napisał w wiadomości grup
    > Byłem w zeszłym roku we Francji. Jeździli tam na takich ładnych małych
    > motorkach z silnikami Hondy.

    A widzisz roznice miedzy "na licencji uznanego producenta" a "z silnikiem
    uznanego producenta"?

    --
    pzdr:
    Ivam