  • 11. Data: 2016-12-07 10:52:32
    Temat: Re: KIno domowe samsung ht-db300 spdif problem
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:3...@p...pl.inva
    lid...
    Hello wchpikus,

    >To fajnie. Ja już się chyba strasznie zestarzałem, bo nie chce mi się
    >już niczego naprawiać :(

    Starosc, czy doswiadczenie ?

    Bo elektronike to jeszcze chce mi sie naprawiac ... ale to coraz
    trudniejsze jest, praktycznie niemozliwe.

    J.

  • 12. Data: 2016-12-07 11:29:05
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    > Bo elektronike to jeszcze chce mi sie naprawiac ... ale to coraz
    > trudniejsze jest, praktycznie niemozliwe.
    >
    > J.

    Niestety, ostatnio tak poszli w miniataryzacje i specjalizowane układy,
    ze ciężko to ogarnąć..

    Głupi przykład, zasilacz do TV Szajsung..padła przetwornica, okład nie
    do dostania, taniej i szybciej wymienic caly zasilacz.

  • 13. Data: 2016-12-07 18:53:38
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "wchpikus" <w...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Sygnal po optyku leci (toslink) zapomnialem napisac:)

    A na pewno ci się nigdzie masy nie gryzą?
    Np. jedno urządzenie normalna, prawilna masa, a drugie, dwa kondzioły, na
    zaciskach sieci, punkt środkowy na masie i już, różnica potencjałów, 1PK
    robi swoje...
    (na >90% tak jest u mnie, ale nie mam na razie ruchu)

    --
    ...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
    tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.

  • 14. Data: 2016-12-07 19:20:55
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    [...]
    > To fajnie. Ja już się chyba strasznie zestarzałem, bo nie chce mi się
    > już niczego naprawiać :(

    Kiedy się naprawdę zestarzejesz, to będziesz naprawiał lampki choinkowe
    po dwa złote za komplet.

    P.P.

  • 15. Data: 2016-12-08 11:10:39
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    W dniu 07.12.2016 o 18:53, HF5BS pisze:

> [...]
    > 1PK robi swoje...
    > (na >90% tak jest u mnie, ale nie mam na razie ruchu)

    Masa po optyku?

    hmm..

    setup testowy:
    pc - toslink - samsung..
    NA razie dziala, wymienilem jakies stare c na plycie dvd, gdzie
    zainstalowano zala logike do audio i video..wraz z dac

  • 16. Data: 2016-12-08 11:59:26
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Masa po optyku?

    A którędybądź.

    > hmm..

    Można się zdziwić.

    > setup testowy:
    > pc - toslink - samsung..
    > NA razie dziala, wymienilem jakies stare c na plycie dvd, gdzie
    > zainstalowano zala logike do audio i video..wraz z dac

    Czyli brumiący zasilacz, albo kondziołki, które nie blokowały... Skojarzyło
    mi się teraz ze zjawiskiem, gdzie brum pojawia się tylko przy odbiorze
    silnych stacji - odbierane w.cz. miesza się z tętnieniami na diodach i tak
    przemielone trafia do obwodów wejściowych odbiornika. Poblokowanie mostka
    czekoladkami rozwiązało problem. W jednym z miast sygnał lokalnej stacji tak
    silny, że przy dotknięciu palcem wejścia wzmacniacza, zamiast brumu, słychać
    było emisję tej stacji. Zablokowanie wejścia wzmacniacza (tak na próbę)
    0.1uF wyeliminowało zakłócenia.
    OK, nie drążę, takie skojarzenia tylko miałem.