  • 1. Data: 2010-06-11 20:38:43
    Temat: KRAKOW, pozdrowienia
    Od: Wersja Demo <r...@X...pl>

    Dla kierowniczki/kierownika Audi kombi napotkanego dziś w Tesco Wielicka

    oraz kierownika żółtego Citroena Berlingo napotkanego pare tygodni temu
    na wyjeździe z Ikei.

    W obu przypadkach toczyłem się autem służbowym beznaklejkowym więc dałem
    sobie spokój z trąbieniem ...

    --
    Krzysiek, Wieliczka i okolice.

  • 2. Data: 2010-06-11 20:49:26
    Temat: Re: KRAKOW, pozdrowienia
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

    Wersja Demo pisze:
    > Dla kierowniczki/kierownika Audi kombi napotkanego dziś w Tesco Wielicka

    Jesli to byla srebrna/zlota A4 z naklejka na klapie tuz nad znaczkiem A4
    to byl to Staszek z moja naklejka :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 3. Data: 2010-06-11 23:51:09
    Od: Staszek Sosenko <s...@m...net.pl>

    On 11 Cze, 20:49, Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl> wrote:

    > Jesli to byla srebrna/zlota A4 z naklejka na klapie tuz nad znaczkiem A4
    > to byl to Staszek z moja naklejka :-)

    Szara :P I owszem, to byłem ja :) Dzięki za pozdrowienia!

    Pozdro,
    Staszek