  • 1. Data: 2010-06-11 15:40:59
    Temat: Kupię auto. Cena do 1000 PLN.
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Jak w temacie - chcę kupić samochód, cena max do 1000 PLN. Mile
    widziane auto z DW (nie trzeba będzie tablic zmieniać, więc
    koszt niższy).

    Warunki: Na chodzie, z przeglądem. Koniec warunków.

    Gdyby ktoś miał wiedzę o takim pojeździe - będę wdzięczny.
    Przeglądałem allegro i zdaje się tylko jeden kredens jest, ale
    ustawiona cena minimalna (nieznana).
    Myślę, (mam nadzieję) że uda się może w takiej cenie jakąś
    favoritę, samarę, poldolota, kredensa zanabyć. No chyba, że się
    nie da - to wyprowadźcie mnie z błędu :)

    6008

  • 2. Data: 2010-06-11 18:44:42
    Temat: Re: Kupię auto. Cena do 1000 PLN.
    Od: BearBag <c...@g...com>

    .

> [...]
    > favoritę, samarę, poldolota, kredensa zanabyć. No chyba, że  się
    > nie da - to wyprowadźcie mnie z błędu :)

    da się, CC, Uno, polo I, corsa A itd

  • 3. Data: 2010-06-11 19:10:49
    Od: Grejon <g...@i...pl>

> [...]

    > Myślę, (mam nadzieję) że uda się może w takiej cenie jakąś favoritę,
    > samarę, poldolota, kredensa zanabyć. No chyba, że się nie da - to

    A Maluch nie da rady? W tej cenie to będzie nawet z benzyną ;)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 4. Data: 2010-06-11 19:26:56
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@N...space.pl>

> [...]
    > Myślę, (mam nadzieję) że uda się może w takiej cenie jakąś favoritę,
    > samarę, poldolota, kredensa zanabyć. No chyba, że się nie da - to

    Ja mam do opchnięcia Corsę '96, ale nieco drożej, za 2500. Odezwij się
    jak coś.

    Tomek

  • 5. Data: 2010-06-11 19:59:21
    Od: "kamil_pl" <d...@w...pl>

> [...]
    > Myślę, (mam nadzieję) że uda się może w takiej cenie jakąś favoritę,
    > samarę, poldolota, kredensa zanabyć. No chyba, że się nie da - to

    Niedawno koło mnie koleżka spzredawał Suzuki Maruti 0.8 za 800 zł, ale ktos
    kupil juz....

  • 6. Data: 2010-06-11 21:09:01
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Jak w temacie - chcę kupić samochód, cena max do 1000 PLN. Mile
    > widziane auto z DW (nie trzeba będzie tablic zmieniać, więc koszt niższy).
    >
    > Warunki: Na chodzie, z przeglądem. Koniec warunków.

    u mnie pod blokiem stoi Wartburg kombi z silnikiem Golfa, (nawet chyba z
    gazem?) pierwszy właściciel (poważnie), nie wiem czy ma przegląd, (no i
    Kraków),

    brat

  • 7. Data: 2010-06-11 21:20:22
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-06-11 15:40, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:
    > Gdyby ktoś miał wiedzę o takim pojeździe - będę wdzięczny.

    Niedalek mnie stoi Nexia za 1500zł. Wyglądała nawet do rzeczy. Sosnowiec.

  • 8. Data: 2010-06-11 21:20:48
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Niedalek mnie stoi Nexia za 1500zł. Wyglądała nawet do rzeczy. Sosnowiec.

    Na Wspólnej?

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 9. Data: 2010-06-11 21:21:47
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    > Myślę, (mam nadzieję) że uda się może w takiej cenie jakąś favoritę,
    > samarę, poldolota, kredensa zanabyć. No chyba, że się nie da - to

    ostatnio kolega oferował Safrane z LPG w bardzo fajnym stanie i jeszcze
    fajniejszym wyposażeniem.
    Lubisz auta na F?

    ps. byl za 1000 zł\

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 10. Data: 2010-06-11 21:26:32
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-06-11 21:20, Artur Maśląg wrote:
    > Na Wspólnej?

    Na Naftowej ;) O rzut kamieniem.