  • 1. Data: 2009-06-06 11:12:14
    Temat: KTM exc 200
    Od: michu <m...@p...onet.pl>

    Pytalem sie kilka dni temu o dt 125, jutro ide ja ogladac, ale wpadl mi
    w oko jeszcze inny sprzecik:
    http://motoallegro.pl/item644552796_ktm_200_exc_egs_
    nie_cr_yz_rm_kx_1999.html

    Co sadzicie o takim KTM'ie, jak z awaryjnoscia? jak z cenami i
    dostepnoscia czesci? Czy cena 6 kPLN jest OK?
    No i czy 50 koni w pierwszym crosie to aby nie przesada? :)
    pozdrawiam
    michu

  • 2. Data: 2009-06-06 20:04:28
    Temat: Re: KTM exc 200
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "michu" napisał:

    > Pytalem sie kilka dni temu o dt 125, jutro ide ja ogladac, ale wpadl mi w
    > oko jeszcze inny sprzecik:
    > http://motoallegro.pl/item644552796_ktm_200_exc_egs_
    nie_cr_yz_rm_kx_1999.html

    *** Jesli to ma byc pierwszy sprzet, to zacznij od DT 125- latwiej ogarniesz
    i sprawi wiecej frajdy nie poniewierajac przy tym i nie wyciagnie z kieszeni
    tyle kasy. To dwa zupelnie inne swiaty. EXC/EGS jako sprzet blizszy sportu,
    nie liczy sie specjanie z portfelem wlasciciela. Abstrahujac od serwisu,
    spalanie na poziomie 10 -12 litrow to norma. Nie ma mocy z powietrza. DT nie
    powinien przekroczyc 6 litrow.

    > Co sadzicie o takim KTM'ie, jak z awaryjnoscia?

    *** Mamy takiego na stanie z tym ze rocznik 2005. Serwisowany nie sprawia
    problemow, ale serwisowac trzeba czesto- przy intensywnej jezdzie tlok
    wymienia sie raz w sezonie (500-600 PLN). Stosowanie oleju innego niz te z
    oznaczeniem "Racing" nie jest wskazane.

    jak z cenami i
    > dostepnoscia czesci?

    *** Dostepnosc bezproblemowa, ceny czesci zamiennych nieco nizsze niz w
    japonczykach, natomiast eksploatacyjne na tym samym poziomie.

    Czy cena 6 kPLN jest OK?

    *** Niska cena, ale i stary rocznik- wypust jeszcze bez USD. Istotny jest
    stan techniczny, ktory mozna sprawdzic jedynie w trakcie ogledzin. Brak mocy
    i nierowna praca silnika moga oznaczac grube wydatki. podobnie wycieki z
    tylnego amortyzatora. Reszta o ile nie jest pokrzywiona, to jest do
    zrobienia, ale wyszstko to rowniez kosztuje.

    > No i czy 50 koni w pierwszym crosie to aby nie przesada? :)

    *** Duzo lepiej zrobisz zaczynajac od DT, ale jesli sie juz uprzesz, to
    przynajmniej zacznij od lagodniejszego przelozenia koncowego. 14/50 w tym
    koniu moze juz niezle sponiewierac niewprawnego jezdzca. Tym bardziej, ze
    starsze roczniki mialy jeszcze mniej kulturalny sposob oddawania mocy (inne
    membrany i CDI).
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400 i EXC 200 zony

  • 3. Data: 2009-06-07 17:47:30
    Od: michu <m...@p...onet.pl>

    Jarecki [KenLee] pisze:

> [...]
    > starsze roczniki mialy jeszcze mniej kulturalny sposob oddawania mocy (inne

    dzieki za wyczerpujaca odpowiedz, obejrzalem z mechaniorem dt'ka, jest w
    dobrym stanie i ja kupuje jutro, jednak te 50 HP w KTMie moglo by
    spowodowac ze wychaczyl bym drzewo czy cos podczas pierwszej jazdy i by
    bylo po zabawie :)
    michu