  • 1. Data: 2009-06-05 10:30:58
    Temat: [prasówka] ciekawy reportaż
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Wiadro się chajta, to zajęty i nam tu nie robi prasówki, to ja za niego,
    bo mnie się spodobało. szczególnie wypowiedź policmajstra i lekarza.
    chociaż Tomek też się przejął.

    http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1603710,0,,zabijaki_na_
    szlifierkach,wiadomosc.html

    --
    gildor
    9'99

  • 2. Data: 2009-06-05 10:38:34
    Temat: Re: [prasówka] ciekawy reportaż
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    gildor pisze:
    > Wiadro się chajta, to zajęty i nam tu nie robi prasówki, to ja za niego,
    > bo mnie się spodobało. szczególnie wypowiedź policmajstra i lekarza.
> [...]
    "Motocykle są tanie" jeszcze często się zdarza że łoś w zgniłym kadecie
    traktuje motocyklistów jak biedaków(bo ich na auto nie stać)czyli
    gorszych od siebie,stąd pewnie agresja,rzadko wyskoczy z gębą na kogoś
    np. w nowym pudle.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 3. Data: 2009-06-05 10:51:19
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-06-05 12:30:58 +0200, gildor <g...@N...gazeta.pl> said:

    > Wiadro się chajta, to zajęty i nam tu nie robi prasówki, to ja za
    > niego, bo mnie się spodobało. szczególnie wypowiedź policmajstra i
> [...]

    Fajne były scenki w tle z motocyklami jadącymi powiedziałbym normalnie,
    gdy przejęty prowadzący opowiadał o wariatach ;-)
    Pan minister za to nieźle pierdzielił, aż chwilami żal dupę ściska.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 4. Data: 2009-06-05 10:54:21
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    de Fresz pisze:
    szlifierkach,wiadomosc.html

    > Pan minister za to nieźle pierdzielił, aż chwilami żal dupę ściska.

    yyyy, jaki minister?

    --
    gildor
    9'99

  • 5. Data: 2009-06-05 11:00:30
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-06-05 12:54:21 +0200, gildor <g...@N...gazeta.pl> said:

    > yyyy, jaki minister?

    A pardone, rzecznik ministra infrastruktury.