  • 1. Data: 2009-06-05 15:10:19
    Temat: Dzien Dziecka - Laski 2009 - podziekowania i cos jeszcze
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)
    Mialem nadzieje, ze uda mi sie normalnie podlaczyc, ale sie nie
    udalo ;)

    Z opoznieniem, ale bardzo serdecznie dziekuje wszystkim, ktorym sie
    chcialo i ktorzy znalezli chwile czasu, zeby pojechac 24 maja do
    dzieci z osrodka dla niewidomych w Laskach :)

    Bylismy w blisko 20 sprzetow - wozenia i radosci dzieci (i chyba nie
    tylko) bylo co niemiara :)
    Za rok znowu sie wybierzemy, mam nadzieje, w jeszcze liczniejszym
    skladzie :)

    Tymczasem... byl z nami Wojtek, ktory zagadnal byl jednego z chlopcow
    z Osrodka, grajacego na trabce.
    Okazalo sie, ze chlopak w tym roku konczy szkole, trabka jest dla
    niego bardzo wazna, ale nie stac go na wlasny instrument i moze z
    tego powodu zaprzepascic to, czego sie nauczyl w szkole.

    Wojtek podjal temat z nauczycielem chlopca i chce sprobowac zebrac
    pieniadze na zakup trabki.

    Ponizej zalaczam korespondencje Wojtka (za jego wiedza) z nauczycielem
    z Lasek. W razie pytan, kontaktujcie sie z Wojtkiem na PW:
    w...@g...com.
    Wiadomosc przesylam ja, poniewaz Wojtek uznal, ze na prm jestem
    czesciej od niego i przynajmniej czesc z Was mnie kojarzy badz zna -
    jego zdecydowanie mniej (jego zdaniem) ;)

    Korespondencja z Wojtkiem:

    Od: "Kozar, Wojciech "
    Temat: FW: Trabka dla Darka

    > W zalaczniu tresc listu, ktory uzylem do rozpoczecia akcji:)
    > Ponizej, rodzaje instrumentow I ich ceny. Co najmniej 1030 zl jest naszym celem.
    > Prosze, zgodnie z nasza rozmowa pusc to w eter.
    >
    > Pozdrawiam
    > Wojtek

    potem osobiście wręczają. chcą Państwo zebrać pieniądze na instrument, żebym go
    kupił, czy samemu go kupić i wręczyć uroczyście?
    > pytam bo nie do końca zrozumiałem Pana ostatnią wiadomość.
    >
    > trąbki:
    >
    > 1. trąbka Prelude by Bach 500D - 2159 zł 2. trąbka Roy Benson 302S - 2000 zł
    > ----------------
    > 3. trąbka Roy Benson 202G - 1030 zł
    >
    > proszę o wiadomość co do sposobu zakupu. i czy ewentualnie mogę podać Pana numer
    telefonu do sklepu?

    > Pozdrawiam i dziękuję,
    > Wiktor Szablewski
    >
    > PS - miejsce zamieszkania Darka podam Panu jutro - smsem lub mailowo.

    manewru, tzn czekam na modele instrumentow.

    żeby Darek dostał instrument, który posłuzy mu dłużej niżkilka miesięcy, a niestety
    trąbka tyle kosztuje.

    i miejsca zakupu. niestety, trąbke trzeba ograć. tak, jak nie kupuje się samochodu na
    podstawie zdjęcia i opisu w internecie.

    jednoczesnie bez mozliwosci rozwijania swojej pasji, pojawila sie mozliwosc pomocy w
    zakupie odpowiedniej trabki.
    co Pan zasugeruje jako wlasciwy instrument dla Darka: marka, model.

    instrumentach muzycznych. Szczegolnie trabka jest jego pasja.
    I powrotem do domu nie bedzie mial mozliwosci rozwijania swych umiejetnosci.

    Wiktor Szablewski. czy możemy zrobić tak, że odezwę się kiedy znajdę konkretny
    instrument w sklepie, przekażę Panom dane. proszę o kontakt - ile są Panowie w stanie
    przeznaczyć pieniędzy?

    -------
    Pozdrawiam :)
    Tomek
    (ETZ150, czerwone STringi - Rozowa Pantera na baku i 3 balwanki na
    blasze;
    CCCP...l, kaem "Pluszaki" - oooczywiscie ofiszjal ;), PGR;
    W-wa Ursus-Reguly, okol. Pulaw)
    ICQ 112695673

  • 2. Data: 2009-06-08 13:56:56
    Od: Magic <m...@w...pl>

    zuzka600f pisze:

> [...]
    > tego powodu zaprzepascic to, czego sie nauczyl w szkole.
    >
    > Wojtek podjal temat z nauczycielem chlopca i chce sprobowac zebrac

    Chętnie się dołożę. Mogę też przeprowadzić zbiórkę w Hartowcu.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2009-06-08 14:12:07
    Od: falco <m...@w...pl>

    zuzka600f pisze:

    > Z opoznieniem, ale bardzo serdecznie dziekuje wszystkim, ktorym sie
    > chcialo i ktorzy znalezli chwile czasu, zeby pojechac 24 maja do
    > dzieci z osrodka dla niewidomych w Laskach :)

    Siema,

    ja bardzo chciałem, ale awaria sprzętu nie pozwoliła mi dojechać... :(

    > Wojtek podjal temat z nauczycielem chlopca i chce sprobowac zebrac
    > pieniadze na zakup trabki.

    Mam kilka gadżetów od Jurka Owsiaka, także z autografami, które chętnie
    przekażę np. na aukcje charytatywne (robiłem takie aukcje dla chorej
    córeczki kolegi Garbusiarza). Czekam na ewentualne wskazówki jak to
    zorganizować (wpłaty pieniążków po aukcji, aby szły bezpośrednio).

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V