  • 1. Data: 2010-04-16 18:59:02
    Temat: Kabel iTTL Nikon + gniazdo wyzwalania lamp studyjnych
    Od: Sławek Drogosz <s...@w...pl>

    Posiadam kabel jak w temacie z dwoma gniazdami wyzwalnaia lamp studyjnych.
    Przepraszam za głupie pytanie - ale nie mogę tych informacji znaleźć:
    - okrągłe gniazdo ma trzy piny (bolce) męskie - jak nazywa się ten standard
    dla Nikona i gdzie mogę kupić (tanio) kabel z wtykiem żeńskim w tym
    standardzie i drugim typu Jack ?

    Pzdr, Sławek

  • 2. Data: 2010-04-16 20:45:06
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Sławek Drogosz" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - okrągłe gniazdo ma trzy piny (bolce) męskie - jak nazywa się ten
    > standard dla Nikona i gdzie mogę kupić (tanio) kabel z wtykiem żeńskim w

    Nie kupisz takiego, który będzie miał sens.
    Te gniazda służyły do podłączenia kolejnych lamp TTL specjalnym kablem.

  • 3. Data: 2010-04-16 23:31:44
    Od: Valwit <l...@v...net>

    Sławek Drogosz wrote:
> [...]
    > - okrągłe gniazdo ma trzy piny (bolce) męskie - jak nazywa się ten
    > standard dla Nikona i gdzie mogę kupić (tanio) kabel z wtykiem żeńskim w

    kupisz na ebayu oczywiscie, ale ittl bedzie tylko z pierwszej lampy,
    reszta odpali z max moca. jak chcesz ittl to tylko CLS zostaje

    --
    Łukasz "Valwit" Grupa http://valwit.net ICQ:40117364 GG:1591997