  • 1. Data: 2010-04-16 17:40:18
    Temat: Spekulacje Nostradamus - Smolensk
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Polacy nie proznują....

    "I wtem wielki ptak metalowy upadnie,
    a na nim znajdować się będą osoby ważne kraju niezwyciężonego,
    a na kraj ogarnięty chaosem i żałobą,
    wrogi najeźdźca ze wschodu uderzy..."

    Oraz jego uzupełnienie: "Metalowe ptaki rozdzielą na zawsze dwóch braci"

    http://miniurl.pl/nostradamus - youtube

    http://miniurl.pl/spekulacje - Spekulacje na temat proroctw dotyczących
    wypadku pod Smoleńskiem
    Nostradamus nie przepowiedział katastrofy w Smoleńsku

  • 2. Data: 2010-04-16 17:48:28
    Temat: Re: Spekulacje Nostradamus - Smolensk
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 16 Kwi, 19:40, "Kris" <n...@w...pl> wrote:
    > Polacy nie proznują....
    >
    > "I wtem wielki ptak metalowy upadnie,

    Co to za gowno?
    St.

  • 3. Data: 2010-04-16 17:55:40
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 16 Apr 2010 19:40:18 +0200, Kris napisał(a):

> [...]
    > wypadku pod Smoleńskiem
    > Nostradamus nie przepowiedział katastrofy w Smoleńsku

    A gdzie fotka nostradamusa? Bo jak nie ma, to NTG.

  • 5. Data: 2010-04-16 17:56:09
    Od: "Adameck" <a...@o...pl>

> [...]
    > wypadku pod Smoleńskiem
    > Nostradamus nie przepowiedział katastrofy w Smoleńsku

    Przyjacielu, a czy ten Nostradamus w szklanej kuli zobaczyl tez kiedy lustrzanki
    wreszcie beda mialy porzadny, cichy autofocus podczas krecenia filmow ?

  • 4. Data: 2010-04-16 17:56:09
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 16 Apr 2010 10:48:28 -0700 (PDT), q...@g...com
    napisał(a):

    > Co to za gowno?

    To pewnie spekulacje o upadku Pentaxa.

    "Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
    pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."

  • 6. Data: 2010-04-16 18:02:08
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Adameck" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Przyjacielu, a czy ten Nostradamus w szklanej kuli zobaczyl tez kiedy
    > lustrzanki
    > wreszcie beda mialy porzadny, cichy autofocus podczas krecenia filmow ?

    DOBRE DOBRA
    przyznaje 4pkt

  • 7. Data: 2010-04-16 18:16:14
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości

    > Polacy nie proznują....
    >

    > "I wtem wielki ptak metalowy upadnie"

    Mi juz upadl. Musialem kupic nowy bo mi sie obiektyw rozwalil :(

  • 8. Data: 2010-04-16 18:16:25
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 16 Kwi, 19:56, Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
    wrote:

    > To pewnie spekulacje o upadku Pentaxa.
    > --
    > Andrzej Libiszewski;

    Olympusowi tez duzo nie potrzeba do bankructwa, dzieki serii
    E...narazie PEN ich troszke podratowal.
    St.

  • 9. Data: 2010-04-16 18:58:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    q...@g...com pisze:

    > Co to za gowno?
    > St.

    Ten kretyn bredzi o tym chyba na każdej grupie...

  • 10. Data: 2010-04-16 19:09:51
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Kris napisał(a):

    > Nostradamus nie przepowiedział katastrofy w Smoleńsku

    Może nie zrobił upgrade softu w puszce? ;P

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...