  • 1. Data: 2002-01-13 13:28:05
    Temat: Re: Onet + Opera = coś dziwnego
    Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@p...onet.pl>

    "Zbigniew Zawada" <z...@p...neostrada.pl> wrote in
    news:a1mr83$hjg$1@news.tpi.pl:

    > Jak ściągam pocztę z konta onetowego do operowego czytnika poczty (6.0) i
    > zamykam program, to po następnym otwarciu w inboksie widzę tylko "temat" i
    > "rozmiar" a znikają mi dane "od kogo" i "data", co jest do bani, bo nie ma
    > jak sensownie sortować poczty. Myślałem z początku, że to niedoskonałość
    > młodej Opery szóstki, ale wczoraj ustawiłem również ściąganie swojej
    > poczty z Wirtualnej Polski, Neostrady i Yahoo. I wszystko jest w tych
    > mailach w porządku. Co to może być? Jakiś dziwoląg onetowy, czy jednak
    > operowy?

    Na mój gust wina Onetu. Kumpel ma podobną sytuację, tylko że dodatkowo
    maile z załącznikami dochodzą bez załączników, a rozmiar podaje taki, jakby
    załącznik był. Myślał, że wina Hamstera, ale jednak nie... Interwencję u
    adminów sobie odpuścił, bo kupił płatne konto...

    ps. Onet się sypie. 'No reply for DELE command' to standard (znowu). Do tego
    takie kwiatki... Wybrałem najszybsze rozwiązanie: Onet jest obecnie tylko do
    grup (i spamu ;-) ), a do ważniejszych rzeczy mam inne konta (póki co
    działają bez problemów).

    FUT: polip

    --
    /**** Here comes the war. ****\
    ***** Did you think we were born in peaceful times? *****

  • 2. Data: 2002-01-17 20:41:55
    Temat: Re: Onet się kaszani
    Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl>

    "Paweł 'Róża' Różański"
    > Onet się sypie.

    Czy tylko ja tak mam, że ściąga mi pocztę i w pewnym momencie komunikat, że
    połączenie nieoczekiwanie zostało zakończone... i znowu muszę od nowa
    ciągnąć
    :(
    Dzieje się tak oczywiście na onecie (u mnie przez modem jak i na stałym
    łączu u znajomej osoby), bo np poczta.fm takich jaj nie robi.
    A onet jakieś 2 lata temu to było najlepsze konto i tak pięknie i szybko się
    z niego ściągało, weszli tam tylko jacyś wiejscy fachmani zaczęli mieszać w
    oprogramowaniu i wszystko spieprzyli :(
    A teraz jak napisałem do nich prośbę aby coś poprawili, że się źle dzieje to
    nawet nie raczą nic odpowiedzieć :(
    Dawniej to zawsze mi odpowiadali, przeprowadzali testy i często się
    okazywało, że faktycznie gdzieś coś leży na drodze od serwera do mnie lub
    oni mają problemy ze sprzętem.
    Dzieje się taka lipa od czasu gdy onet wykupiła ta sama firma co TVN - to
    jest jakaś firma ITI ?
    Wszystko schodzi na psy :(

    --
    TNIJ CYTATY !!!

  • 3. Data: 2002-01-18 09:52:42
    Od: Bartlomiej Jung <n...@j...priv.pl>

    Dnia Thu, 17 Jan 2002 20:41:55 +0000 (UTC), osoba pospisujaca sie jako
    "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> napisal/a:
    >"Paweł 'Róża' Różański"
    >
    >Czy tylko ja tak mam, że ściąga mi pocztę i w pewnym momencie komunikat, że
    >połączenie nieoczekiwanie zostało zakończone... i znowu muszę od nowa
    >ciągnąć :(

    Nie tylko ty. Sprawdzalem na dial-up'ach 3 roznych ISP i na 2 laczach
    stalych tez od roznych ISP. Pewnym rozwiazaniem jak sie bardzo chce
    sciagnac poczte jest sciagniecie do momentu przerwania, potem przez
    www wejsc i skasowac te juz sciagniete i sciagnac kolejne. Powtarzac
    az wszystko sie sciagnie. Meczace, ale na razie to jedyne rozwiazanie
    :-((( Mam nadzieje, ze kiedys to naprawia.

    Maly Mis

    Bartłomiej Jung
    n...@j...priv.pl
    ICQ#52329898 GG#14042

  • 4. Data: 2002-01-18 11:00:40
    Od: Mariusz Wołek <m...@l...com.pl>

    Użytkownik "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    się
    > z niego ściągało, weszli tam tylko jacyś wiejscy fachmani zaczęli mieszać

    Nie weszli a odeszli. Onet zwolnil 30% ludzi.

    Zaslav

  • 5. Data: 2002-01-19 12:24:40
    Od: g...@h...pl (Wojtek Walczak)

    ** Since micro$oft is stupid it doesn't mean
    ** that you should be stupid too - do NOT toppost.
    Dnia Fri, 18 Jan 2002 11:00:40 +0000 (UTC), Mariusz Wołek napisał(a):
    >Nie weszli a odeszli. Onet zwolnil 30% ludzi.
    30% ???
    Calkiem sporo, szkoda...

    --
    [ Wojtek gminick Walczak ][ http://hacker.pl/gminick/ ]
    [ gminick (at) hacker.pl ][ gminick (at) klub.chip.pl ]

  • 6. Data: 2002-01-19 22:44:07
    Od: "Dominik Ścigalski" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Walczak" <g...@h...pl> napisał w wiadomości
    > ** Since micro$oft is stupid it doesn't mean
    > ** that you should be stupid too - do NOT toppost.
    > 30% ???
    > Calkiem sporo, szkoda...

    Zostalo 7 osob ;).

    Dominik

  • 7. Data: 2002-01-19 22:45:09
    Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@p...onet.pl>

    Mariusz Wołek <m...@l...com.pl> wrote in

    [kiepski Onet]

    > Nie weszli a odeszli. Onet zwolnil 30% ludzi.

    Jak widać nie tych, których trzeba. :-/

    --
    /**** Wskoczcie do klozetu i stańcie na głowie ****\
    ***** Ja żyję, a wyście umarli, panowie. *****

  • 8. Data: 2002-01-21 23:53:44
    Od: GoTaR <g...@p...onet.pl>

    Bartlomiej Jung <n...@j...priv.pl> skribis:

> [...]
    > az wszystko sie sciagnie. Meczace, ale na razie to jedyne rozwiazanie
    > :-((( Mam nadzieje, ze kiedys to naprawia.

    Nie jedyne - ściągasz fetchmailem/masqmailem/czymśtam i co ściągnie
    kilka (jednego jak słabo leci) to ctrl-c - wtedy kasuje je z serwera, po
    czym od nowa ściągasz.

    --
    GoTaR <g...@p...onet.pl> USA sux
    La ilaha illa´l-lah! La ilaha!

  • 9. Data: 2002-01-23 22:12:45
    Od: "JarosławStrzałkowski" <j...@o...pl>

    > ps. Onet się sypie. 'No reply for DELE command' to standard (znowu).

    Jeśli to to co myślę, to od dziś rana (23.01) nie powinieneś mieć tego
    problemu.

    PS: Problemy z Onetem to najlepiej opisywać na b...@o...pl a nie na newsy.
    Newsy to sobie czytam hobbystycznie (właśnie uśpiłem dzieciaka, więc mam
    chwilę czasu) a problemy zgłaszane na b...@o...pl to główne zajęcie dla
    kilku osób.

    JS.

  • 10. Data: 2002-01-25 18:08:44
    Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@p...onet.pl>

    "Jarosław Strzałkowski" <j...@o...pl> wrote in

    > Jeśli to to co myślę, to od dziś rana (23.01) nie powinieneś mieć tego
    > problemu.

    Napisz jeszcze, co to było, bom ciekaw okrutnie. W końcu poprawionych
    błędów nie trzeba się wstydzić...

    > PS: Problemy z Onetem to najlepiej opisywać na b...@o...pl a nie na newsy.

    Z doświadczenia wiem, że to nieskuteczne. Kiedyś pisałem na
    a...@o...pl, a...@p...onet.pl, p...@p...onet.pl i nic, a po
    napisaniu na tę grupę reakcja była po kilkunastu godzinach (ten sam problem
    zresztą...). :-)

    > Newsy to sobie czytam hobbystycznie (właśnie uśpiłem dzieciaka, więc mam
    > chwilę czasu) a problemy zgłaszane na b...@o...pl to główne zajęcie dla
    > kilku osób.

    W sumie przeglądanie 2-3 grup (albo chociaż tej jednej)pod kątem
    postów z ciągiem znaków onet w temacie to nie jest duża praca... Nawet nie
    na pół etatu.

    ps. Ale adres zapamiętuję, będę w razie czego atakować.
    ps2. Tak nawiasem:

    2002-01-23 13:59:50 {fffb9909} Receiving data from friko2.onet.pl failed
    2002-01-23 13:59:50 {fffb9909} GetNewMails cancelled, no reply for DELE
    (friko2.onet.pl)
    2002-01-23 13:40:55 {fffcd6fd} Receiving data from friko2.onet.pl failed
    2002-01-23 13:40:55 {fffcd6fd} GetNewMails cancelled, no reply for DELE
    (friko2.onet.pl)

    Nie jest chyba całkiem OK... Ale zobaczymy. Jak się powtórzy, to zajmę się
    BOKiem. ;->
    ps3. Dzięki za zainteresowanie. :-)