  • 11. Data: 2019-06-06 14:00:55
    Temat: Re: Kamera cofania
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-06 o 13:27, ToMasz pisze:

    > pierwszy problem to brak odbicia lustrzanego.

    Masz czy wyczytałeś?

  • 12. Data: 2019-06-06 21:11:13
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-06 o 12:58, z pisze:
    > https://sklep.delta.poznan.pl/kamera-samochodowa-xb-
    truck-1440p-qhd-xblitz_l1_p13682.html

    > Tylko to by mnie interesowało ale nie za takie pieniądze.
    >
    > Dalej myślę o druciarstwie i rozpruciu zwykłego rejestratora jazdy i
    > przerobieniu go na kamerę cofania (koszt ok 100 zł)

    To chociaż monitor sobie kup za grosze.
    https://sklep.delta.poznan.pl/monitory-samochodowe_l
    1_c569.html

    Generalnie przejrzyj ofertę tego sklepu i można sobie tanio poskładać.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 13. Data: 2019-06-08 12:59:33
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-06-06 21:11, LordBluzg(R) wrote:
> [...]
    1_c569.html

    > Generalnie przejrzyj ofertę tego sklepu i można sobie tanio poskładać.

    Fajne.

    Ale miało być cyfrowe.

  • 14. Data: 2019-06-08 14:02:55
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-08 o 12:59, kk pisze:

    Właśnie przymierzam się do testów analogowego sprzętu za 120 zł (kamera
    170 stopni + monitorek 4 cale) zakupionego na mieście ;-)

    Dużo sobie nie obiecuję ;-)

  • 15. Data: 2019-06-08 21:38:27
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    truck-1440p-qhd-xblitz_l1_p13682.html

    1_c569.html

    > Fajne.
    >
    > Ale miało być cyfrowe.

    Nachuj ci cyfrowa kamera, skoro wprowadza opóźnienie? Będziesz cofał po
    mm i czekał na obraz?

  • 16. Data: 2019-06-08 22:56:33
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-08 o 21:38, LordBluzg(R) pisze:

    > Nachuj ci cyfrowa kamera, skoro wprowadza opóźnienie? Będziesz cofał po
    > mm i czekał na obraz?

    Co Wy z tymi opóźnieniami? Lagi na 3 sekundy? Testował który?

    Obraz jak w mocno kompresowanym starym divxie 400x300 jest lepszy?

  • 17. Data: 2019-06-09 20:30:25

    I nowe negatywne zaskoczenie:
    Urządzenie analogowe które dostaje prąd tylko ze światła wstecznego
    pokazuje obraz tak po 2 sek.

  • 18. Data: 2019-06-09 21:30:43
    Od: p...@g...com

    To tzw lag analogowy ;-) jutro jak się będę nudził podłącze 70mai z tyłu i rzucę
    obraz na smartfona żeby zobaczyć czy faktycznie jest opóźnienie.