  • 1. Data: 2019-06-05 12:11:29
    Temat: Rondo turbinowe i mieszkancy Podhala
    Od: p...@g...com

    https://www.youtube.com/watch?v=Ix7fLOyz3zc

    2 kulsonow, kamera i bankomat ... uzbieraja na nowy radiowoz no i bezpieczenstwo sie
    poprawi :-)

  • 2. Data: 2019-06-05 12:36:25
    Temat: Re: Rondo turbinowe i mieszkancy Podhala
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 5 Jun 2019 03:11:29 -0700 (PDT), p...@g...com

    > 2 kulsonow, kamera i bankomat ... uzbieraja na nowy radiowoz no
    > i bezpieczenstwo sie poprawi :-)

    eLka mistrzostwo świata. Potem się dziwić jak adepci
    na egzaminie jak i po nim jeżdżą. :/

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 3. Data: 2019-06-05 12:46:30
    Od: p...@g...com

    separator pasa by sie tam przydal ...
    http://www.pzmwimet.pl/produkty,pl,separator-lancuch
    owy.html

  • 4. Data: 2019-06-05 12:50:35
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 5 Jun 2019 03:46:30 -0700 (PDT), p...@g...com

    > separator pasa by sie tam przydal ...
    > http://www.pzmwimet.pl/produkty,pl,separator-lancuch
    owy.html

    Ja bym sugerował zasieki, i jeszcze pod prąd to podłączyć.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 5. Data: 2019-06-05 12:55:10
    Od: p...@g...com

    albo jakis przedsiebiorczy sprytek zacznie tam zarabiac na gamoniach :-) jesli
    faktycznie w kilku minutowym materiale bylo tyle przypadkow to jest prawdziwa zyla
    zlota :-)

  • 6. Data: 2019-06-05 13:04:04
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 5 Jun 2019 03:55:10 -0700 (PDT), p...@g...com

    > albo jakis przedsiebiorczy sprytek zacznie tam zarabiac na gamoniach :-)
    > jesli faktycznie w kilku minutowym materiale bylo tyle przypadkow to
    > jest prawdziwa zyla zlota :-)

    Jeśli taki jest cel... ja tam szczególnego zagrożenia nie widziałem, nikt
    nikomu drogi nie zajechał, wszyscy widoczni jechali na skuśkę tylko gdy
    obok nie było drugiego pojazdu. Mniej opon zużyli po prostu. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 7. Data: 2019-06-05 13:05:28
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-06-05 o 12:46, p...@g...com pisze:
    > separator pasa by sie tam przydal ...
    > http://www.pzmwimet.pl/produkty,pl,separator-lancuch
    owy.html

    Chyba tylko kolczatki...
    T.

  • 8. Data: 2019-06-05 13:44:39
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-06-05 o 13:04, Myjk pisze:

    > Jeśli taki jest cel... ja tam szczególnego zagrożenia nie widziałem, nikt
    > nikomu drogi nie zajechał, wszyscy widoczni jechali na skuśkę tylko gdy
    > obok nie było drugiego pojazdu. Mniej opon zużyli po prostu. :P

    Jest moda czy tendencja na ronda turbinowe to zrobili.
    A ludzie mają ich w dupie i słusznie.
    Sytuacja przypomina trawniki za komuny, jakiś kretyn z dyplomem
    uznał że naród ma chodzić dokoła trawnika i nie ma prawa drogi
    skracać. Tu działał taki sam kretyn z takim samym założeniem.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2019-06-05 13:47:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Jest moda czy tendencja na ronda turbinowe to zrobili.
    >A ludzie mają ich w dupie i słusznie.

    Ale dlaczego ?
    Rondo turbinowe ulatwia, a tu wystarczy tylko wlasciwy pas zajac przed
    rondem - zgodnie z oznakowaniem i zwyczajem.

    No chyba, ze geometria taka, ze nie idzie tego przejechac szybko, ale
    skrecajac w lewo i tak trzeba zwolnic.

    Czy po prostu przyzwyczaili sie, ze tam jeden pas byl ?

    J.

  • 10. Data: 2019-06-05 13:58:50
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-06-05 o 12:11, p...@g...com pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=Ix7fLOyz3zc
    >
    > 2 kulsonow, kamera i bankomat ... uzbieraja na nowy radiowoz no i bezpieczenstwo
    sie poprawi :-)

    To nie rondo, tylko jakaś fasolka ;)
    Linie powycierane... Na rondzie turbinowym, ponieważ jest to u nas pewna
    nowość, powinny być kolorki, podniesione linie (np plastik) wyraźnie
    sugerujące, żeby po nich nie jeździć itd itp
    Ludzi trzeba najpierw nauczyć.

    Przed tym rondem jest przynajmniej wyraźny biały znak pokazujący jak
    jechać i z którego pasa. Strzałki w górę i bok na niebieskim znaku nie
    są oczywiste, jeśli rondo nie jest zbudowane na prostym krzyżu.
    Kierowca ma jechać, a nie zastanawiać się.
    IMHO ten biały znak powinien być większy i z dodatkową informacją dokąd
    prowadzą poszczególne zjazdy. I niekoniecznie biały :)

    Bardzo mi tego brakuje przy innych rondach, nie tylko turbinowych.
    Zwłaszcza brakowało w Radomiu, ale dzięki obwodnicy nieprędko tam zajrzę :)