  • 1. Data: 2012-12-27 23:03:56
    Temat: Kamera zewnętrzna
    Od: m...@g...com

    Witam.Wiem że to nie grupa o takiej tematyce,ale może mi ktoś powiedzieć czy istnieje
    jakaś grupa o tematyce związanej z monitoringiem?
    Stoję przed zakupem kamery zewnętrznej i potrzebuję aby ktoś mi udzielił kilku
    wskazówek/porad odnośnie wyboru takiej kamery.

  • 2. Data: 2012-12-27 23:27:11
    Temat: Re: Kamera zewnętrzna
    Od: Kamikazee <n...@n...pl>

    W dniu 2012-12-27 23:03, m...@g...com pisze:
> [...]
    > Stoję przed zakupem kamery zewnętrznej i potrzebuję aby ktoś mi udzielił kilku
    wskazówek/porad odnośnie wyboru takiej kamery.

    Jedyne sensowne forum WWW
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewforum.php?f=77

  • 3. Data: 2012-12-28 18:24:04
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    >Stoję przed zakupem kamery zewnętrznej i potrzebuję aby ktoś mi udzielił
    >kilku wskazówek/porad odnośnie >wyboru takiej kamery.

    Ja kupiłem jakiś rok temu dwie, jedna TP-Linka w Dipolu, kosztowała jakieś
    370zł (oczywiście IP), do tego obudowa z grzałką za 70zł, całkiem niezły
    obraz, program też ok, dodatkowo działa z wszystkimi przeglądarkami (IE, FF,
    Chrome, itd). Drugą Acti 7321(chyba) za 520zł, ale ma gorszy obraz od
    Tp-Linka (chociaż ma przetwornik sony), i działa tylko z IE, a i dołączony
    soft jakoś nie podoba mi się. :-)