  • 1. Data: 2010-03-22 18:40:48
    Temat: Kameroffon 2010
    Od: d...@o...pl

    Co można nakręcić komórką? Wszystko. Od relacji z jakiegoś wydarzenia poprzez
    miniaturkę swojej dzielnicy aż po minidokument. Z tego założenia wychodzi
    festiwal Kameroffon 2010, na który można zgłaszać filmy zrobione telefonem
    komórkowym. Do wygrania atrakcyjne nagrody, w tym laptop.

    Szczegóły na stronie: http://www.mmkrakow.pl/8615/2010/3/22/mmkowy-festiwa
    l-
    kameroffon?category=news

  • 2. Data: 2010-03-22 23:21:34
    Temat: Re: Kameroffon 2010
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > telefonem
    > komórkowym. Do wygrania atrakcyjne nagrody, w tym laptop.

    Aale, proszę kolegi, to już zdecydowane NTG (dlatego nie przekleiłem
    linka - mój prg ich nie łamie), prędzej by to pasowało na p.m.t.gsm,
    która powinna się raczej nazywać p.m.t.komorkowa... ale tak już ustalono
    i tak zostało.
    Do ogłoszeń jest grupa pl.ogloszenia.rozne, tam IMHO najlepiej...

    --
    Zanim napiszesz posta w Usenecie: http://rtfm.killfile.pl
    (Wszelka korespondencja masowa, przesłana na mój adres mailowy,