  • 1. Data: 2010-03-18 17:25:23
    Temat: Re: test transmisji faksowej
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-03-22 16:26, pawbrok wrote:

    > pocztę. Jednak przy włączonej mam zwykły sygnał telefonu, a po odebraniu
    > pipczenie faksu. Chciałem z menu ustawić przeniesienie wszystkich faksów na
    > numer poczty (jest taka pozycja w menu komórki), ale tej opcji nie realizuje
    > sieć.

    Spróbuj **21*+48602951000*13#

  • 2. Data: 2010-03-21 22:38:34
    Temat: test transmisji faksowej
    Od: "pawbrok" <MójLogin@ęę.pł>

    Czy jest jakiś serwis, gdzie mógłbym przetestować swoje urządzenie faksowe
    (wysłać faks testowy) ew. otrzymać faks (fax on demand czy coś w tym
    rodzaju)?

    Dzięki z góry za wszelkie wskazówki.

    --
    pozdrawiam pawbrok

  • 3. Data: 2010-03-22 05:48:46
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Czy jest jakiś serwis, gdzie mógłbym przetestować swoje urządzenie faksowe
    > (wysłać faks testowy) ew. otrzymać faks (fax on demand czy coś w tym
    > rodzaju)?

    kiedys elfa wysylala faksy z kartami katalogowymi produktow

  • 4. Data: 2010-03-22 07:50:18
    Od: Łukasz Jarosław Mozer <n...@b...org>

    Dnia Sun, 21 Mar 2010 23:38:34 +0100, pawbrok napisał(a):

    > Czy jest jakiś serwis, gdzie mógłbym przetestować swoje urządzenie faksowe
    > (wysłać faks testowy) ew. otrzymać faks (fax on demand czy coś w tym
    > rodzaju)?
    >
    > Dzięki z góry za wszelkie wskazówki.

    Może Twój bank oferuje pobranie wyciągu faksem? Mój to potrafi.
    --
    www.baseciq.org
    "Rozmowa z Kolejami Mazowieckimi tym się różni od rozmowy z

  • 5. Data: 2010-03-22 10:17:06
    Od: "pawbrok" <MójLogin@ęę.pł>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
    > kiedys elfa wysylala faksy z kartami katalogowymi produktow

    Kiedyś... a wtedy słyszał ktoś o tzw. PDFie?

    --
    pozdrawiam pawbrok

  • 6. Data: 2010-03-22 11:24:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pawbrok" <MójLogin@ęę.pł> napisał w
    > Czy jest jakiś serwis, gdzie mógłbym przetestować swoje
    > urządzenie faksowe (wysłać faks testowy) ew. otrzymać faks (fax
    > on demand czy coś w tym rodzaju)?

    A probowales co potrafi komorka podlaczona do komputera ?

    Orange prepaid pozwala na wysylanie faksu.

    Odebrac to juz niestety na specjalne umowy.

    J.

  • 7. Data: 2010-03-22 12:52:19
    Od: "info" <i...@i...infospam>

    > A probowales co potrafi komorka podlaczona do komputera ?

    ale do tego to chyba jakiś "zabytek" trzeba by mieć ;-)

  • 8. Data: 2010-03-22 15:26:05
    Od: "pawbrok" <MójLogin@ęę.pł>

    > A probowales co potrafi komorka podlaczona do komputera ?
    >
    > Orange prepaid pozwala na wysylanie faksu.
    >
    > Odebrac to juz niestety na specjalne umowy.

    Otóż w tym problem, że wysyłam z komputera, ale za pośrednictwem konta u opa
    VoIP. Natomiast odbieram na numer komórki. W erze jest usługa Poczta
    Komfort, która zawiera oprócz zwykłej głosowej, także m.in. pocztę faksową i
    e-mailową z powiadamianiem SMS i MMS.

    Przy Twojej propozycji trzebaby zatrudnić 2 kompy do testu. Nie da się
    wysłać i odebrać za pomocą różnych modemów na tym samym kompie (przynajmniej
    w Microsoft Fax).

    Udało mi się przeprowadzić pomyślny test (wysyłka faxmodemem z
    kompa ->bramka Fritz z obsługą T.38->konto VoIP SIP->poczta faksowa ery).
    Jednakże tu pojawił się kolejny problem z odbieraniem faksów. Test wypadł
    pozytywnie przy wyłączonej komórce - wszystkie połączenia przenosi na
[...]

    Przeprowadzałem też podobny test, ale z użyciem plugina VoIP do Microsoft
    Fax (bez pośrednictwa bramki) i tu ciągle mnie rozłącza. Coś nie tak z tym
    pluginem.

    --
    pozdrawiam pawbrok

  • 9. Data: 2010-03-22 17:27:26
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:ho8969$ltl$1@news.onet.pl...

    > Spróbuj **21*+48602951000*13#

    Juz mu udzielilem tej rady na p.m.t.g - nie wiem jednak jak w TT, ale w Erze
    Abo to nie dziala - chociaz takie **21*+48602951000*25# - dla polaczen typu
    dane - daje sie ustawic.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2010-03-22 18:46:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Przy Twojej propozycji trzebaby zatrudnić 2 kompy do testu. Nie
    > da się wysłać i odebrać za pomocą różnych modemów na tym samym

    P**** Microsoft, im najlepiej utrudnianie wychodzi :-)

    Nie masz gdzies opcji zeby zbuforowal i sprobowal pozniej ?

> [...]
    > ustawić przeniesienie wszystkich faksów na numer poczty (jest
    > taka pozycja w menu komórki), ale tej opcji nie realizuje sieć.

    Ale wiesz jak to dziala ? Jesli przyjdzie polaczenie foniczne z
    faksu, to komorka nie jest w stanie tych piskow dobrze odszyfrowac.
    Za dobra kompresja w torze fonii. Sa na to dwa obejscia:

    1) faks dzwoniacy ustawia ustawia typ polaczenia "fax", i to jest
    specjalnie obslugiwane. Ale to moze zajsc jesli dzwonimy z faksu
    ISDN, lub byc moze operator VoIP prawidlowo oznacza, ewentualnie
    GSM-GSM. Typowy w kraju faks analogowy na analogowej linii nie ma
    na to szans.

    2) zawierasz z operatorem umowe, on ci przypisuje drugi numer,
    polaczenia przychodzace do tego numeru odbiera faks-modem na
    "centrali GSM", piski rozkodowuje oraz wlasne generuje, a z komorka
    leca juz dane w postaci cyfrowej. Podobnie zreszta dziala
    nadawanie - komorka komunikuje sie z "centrala", tu ida dane, a
    "modem na centrali" zamienia to na piski. Tylko tu nie ma problemu
    rozpoznawania, za to jest problem dobrej woli operatora.

    Rozpoznac ze dzwoni faks i odpowiednio przekierowac sie nie da, a
    przynajmniej obecny stan nie przewiduje. Jedynie przez poczte
    glosowa, ale wtedy wszystko.

    J.