  • 1. Data: 2010-03-22 19:39:15
    Temat: bramka Voip - internet z istniejacego routera
    Od: "Tomasz" <t...@w...pl>

    Od kilku lat uzywam router z modemem ADSL do rozdzielania internetu z
    Neostrady na trzy komputery. Router ten jest zasilany i pracuje stale.
    Mam rowniez telefon stacjonarny podlaczony tradycyjnie przez linie
    analogowa.
    Obecnie chcialbym kupic jakas bramke Voip aby moc dzwonic tanio rowniez bez
    wlaczonego komputera, z podlaczonym do bramki tym samym aparatem analogowym.
    Aby nie mnozyc niepotrzebnie zbednych urzadzen potrzebna by mi byla bramka
    na wejsciu ktorej jest gniazdo RJ45 zasilane internetem z mojego routera
    a na wyjsciu kilka gniazd RJ11 do aparatow telefonicznych. Oczywiscie musi
    byc rowniez jakis zasilacz sieciowy.
    Przegladalem w internecie informacje na temat roznych bramek voip ale
    urzadzenia o takich cechach nie znalazlem. Zawsze jest cos co by sie musialo
    dublowac z juz posiadanymi urzadzeniami. Byc moze ze w swojej ignorancji nie
    umiem znalezc potrzebnego mi urzadzenia.
    Czy mozecie udzielic mi jakiejs fachowej porady?

    --
    Tomasz

  • 2. Data: 2010-03-23 13:04:58
    Temat: Re: bramka Voip - internet z istniejacego routera
    Od: darpajdp <d...@g...com>

    On 22 Mar, 20:39, "Tomasz" <t...@w...pl> wrote:
> [...]
    > umiem znalezc potrzebnego mi urzadzenia.
    > Czy mozecie udzielic mi jakiejs fachowej porady?

    Poczytaj na tym forum:
    http://groups.google.com/group/alt.pl.voip/topics?ln

  • 3. Data: 2010-03-23 22:29:18
    Od: KP <p...@o...pl>

    W dniu 2010-03-22 20:39, Tomasz pisze:
> [...]
    > umiem znalezc potrzebnego mi urzadzenia.
    > Czy mozecie udzielic mi jakiejs fachowej porady?

    linksys spa1001
    linksys pap2 lub pap2t

    pełno tego............

  • 4. Data: 2010-03-31 19:25:11
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Tomasz" <t...@w...pl>

> [...]
    > Obecnie chcialbym kupic jakas bramke Voip aby moc dzwonic tanio rowniez
    > bez wlaczonego komputera, z podlaczonym do bramki tym samym aparatem

    FritzBox, ten najmocniejszy