  • 41. Data: 2015-11-12 20:44:04
    Temat: Re: Kampania schowaj mu kluczyki
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > O nieumiejetnosci logicznego myslenia, o braku poszanowania własnego czasu,
    > o braku umiejetbnosci planowania (wiecej zatankuje, to bede wiecej
    > jezdzic),

    A ja czytam: "Rośnie odsetek gospodarstw domowych, które przyznają, że
    mają problemy finansowe, takich jak zadłużenie i brak płynności
    finansowej /czytaj: nie starcza do pierwszego i brakuje pieniedzy na
    spłatę rat czy opłacenie rozmaitych, comiesięcznych rachunków (z 44% w
    2008, 47% w 2010, 51% w 2013, aż do 77% w 2014 roku)"
    Slowo klucz: "Brak plynnosci finansowej"

    Uwazaj bo jeszcze moga przyjsc takie czasy, że nie bedziesz mial co do
    gara wlozyc i bedziesz odszczekiwal te swoje madrosci:)

    >wreszcie być moze o tym, ze kupiło sie samochód na ktory
    > cżłowieka nie stać.

    Wtedy bedziesz sie zastanawial co bedzie tansze PKS 1/h czy auto za 2tys
    zł:)

    > A te wszystkie BP. ornely, statoile puste stoją i niszczeją. Fajnie.
    > Bajkowo... :)

    Wiekszosc tych stacji gdyby nie sklepy 24h i umowy z firmami na
    tankowanie to skonczylyby jak Neste, chyba ze cena paliwa bedzie o
    klikadziesiat groszy nizsza od konkurencji jak w Auchan co jak widac po
    kolejkach ma jednak kolosalne znaczenie nawet w stolicy.

  • 42. Data: 2015-11-12 20:55:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >Kampania fajna, film z pomyslem ... ale skutek obawiam sie, ze
    >zerowy. Czyli szkoda pieniedzy :-)
    >A moze i nie zerowy - moze spadnie "spoleczne poparcie" dla "pijakow
    >za kierownica" ?

    A moze i nie szkoda

    http://fakty.tvn24.pl/ogladaj-online,60/mistrz-kiero
    wnicy-z-promilami-i-problemem-oc-nie-jest-lekiem-na-
    cale-zlo,592180.html

    J.

  • 43. Data: 2015-11-12 21:31:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >w 2008, 47% w 2010, 51% w 2013, aż do 77% w 2014 roku)"
    >Slowo klucz: "Brak plynnosci finansowej"

    Ale na paliwo jest, bo stacje na zeszyt nie daja :-)

    Rosna oszczednosci
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Rosna-oszczednosci-P
    olakow-Ale-do-Europy-wciaz-daleko-3435226.html

    i ponoc polowa rodakow je ma
    http://biznes.pl/magazyny/finanse/co-drugi-polak-ma-
    oszczednosci-spada-chec-zwiekszania-zadluzenia/v2m75

    >Uwazaj bo jeszcze moga przyjsc takie czasy, że nie bedziesz mial co
    >do gara wlozyc i bedziesz odszczekiwal te swoje madrosci:)

    To oczywiscie zawsze zdarzyc sie moze ...

    >Wtedy bedziesz sie zastanawial co bedzie tansze PKS 1/h czy auto za
    >2tys zł:)

    PKS zdaje sie coraz mniej, i wiele osob na prowincji kupuje auto aby
    dojechac do pracy ..

    >Wiekszosc tych stacji gdyby nie sklepy 24h i umowy z firmami na
    >tankowanie to skonczylyby jak Neste,

    ale stacje po Neste stoja dalej (we Wroclawiu z jednym wyjatkiem).
    I nadal maja tanie paliwo (z drugim wyjatkiem).

    >chyba ze cena paliwa bedzie o klikadziesiat groszy nizsza od
    >konkurencji jak w Auchan co jak widac po kolejkach ma jednak
    >kolosalne znaczenie nawet w stolicy.

    Skoro nie widac roznicy, to po co przeplacac ? :-)

    J.

  • 44. Data: 2015-11-12 22:52:26
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    W dniu
    > ale stacje po Neste stoja dalej
    Ze sklepami

  • 45. Data: 2015-11-12 23:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Czesław Wiśniak k...@w...pl ...

> [...]
    > 2008, 47% w 2010, 51% w 2013, aż do 77% w 2014 roku)"
    > Slowo klucz: "Brak plynnosci finansowej"

    Możesz podac jakies zrodło danych?
    77%? Bez zartów...
    Ale nawet gdyby - brakuje mi tu informacji co robią ze swoimi problemami.
    Bo znam wiele osób ktore np. narzekaja na swoje zarobki ale innej pracy nie
    szukają.

    > Uwazaj bo jeszcze moga przyjsc takie czasy, że nie bedziesz mial co do
    > gara wlozyc i bedziesz odszczekiwal te swoje madrosci:)

    Pewnie ze moze sie tak zdazyć.

    > Wtedy bedziesz sie zastanawial co bedzie tansze PKS 1/h czy auto za
    > 2tys zł:)

    Ja to jestem taki dziwny, ze jak mnei nie było stac na auto, to jezdziłem
    15km do pracy rowerem.

> [...]
    > klikadziesiat groszy nizsza od konkurencji jak w Auchan co jak widac
    > po kolejkach ma jednak kolosalne znaczenie nawet w stolicy.

    Dziwne gdyby nie miało - na zbiorniku kilkadziesiat złotych róznicy za to
    samo - po co przepłacać.

    Mowisz ze stacje zyja dzieki sklepom? Dziwne. Przeciez tam drogo jak
    cholera...

  • 46. Data: 2015-11-12 23:09:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 12.11.2015 20:33, Hinek wrote:

    > Gwoli ścisłości - *pijanym mordercą*

    Na dodatek robie się "pijanych morderców" z ludzi, którzy w starej unni
    byliby traktowani zupełnie normalnie. I po tem nic dziwnego, że
    przeciętny człowiek boi się, że go złapią, a nie że kogoś zabije:(

    Shrek

  • 47. Data: 2015-11-15 20:19:49
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > gara wlozyc i bedziesz odszczekiwal te swoje madrosci:)

    > Wtedy bedziesz sie zastanawial co bedzie tansze PKS 1/h czy auto za 2tys

    Przy załozeniu, że PKS jeszcze nie zlikwidował wszystkich kursów do tej
    miejscowości. Są już miejsca, gdzie PKS już nie dojeżdża w dni wolne od
    nauki szkolnej, więc na dojazdy do pracy pozostaje własny środek transportu.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba