  • 1. Data: 2015-11-09 18:31:50
    Temat: Jest źle
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    Ministrem środowiska został znowu Szyszko :/

  • 2. Data: 2015-11-09 18:55:46
    Temat: Re: Jest źle
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2015-11-09 o 18:31, Czesław Wiśniak pisze:
    > Ministrem środowiska został znowu Szyszko :/
    a co z nim nie tak (serio pytam bo nie znam czlowieka)

  • 3. Data: 2015-11-09 18:56:10
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-11-09 o 18:31, Czesław Wiśniak pisze:
    > Ministrem środowiska został znowu Szyszko :/

    http://www.immigration.govt.nz/

    :)

    a.

  • 4. Data: 2015-11-09 19:11:15
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > http://www.immigration.govt.nz/

    tyle, że mnei korzenie tu głęboko wrosły....ale przynajmniej jestem na
    liście pożądanych zawodów...

  • 5. Data: 2015-11-09 19:11:34
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > a co z nim nie tak (serio pytam bo nie znam czlowieka)
    dobra juz se sprawdzilem.....

  • 6. Data: 2015-11-09 20:02:46
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-11-09 o 19:11, sirapacz pisze:

    > tyle, że mnei korzenie tu głęboko wrosły....ale przynajmniej jestem na
    > liście pożądanych zawodów...

    korzenie mogą wziąć na wstrzymanie na najbliższe 4 lata...

    @

  • 7. Data: 2015-11-10 01:08:34
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 9 Nov 2015 19:11:34 +0100, sirapacz napisał(a):

    > dobra juz se sprawdzilem.....

    to weź się podziel, bo ja na szybko znalazłem tylko dolinę Rospudy i nadal
    nie wiem o co chodzi

  • 8. Data: 2015-11-10 01:13:14
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 10 Nov 2015 01:08:34 +0100, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> wrote:

    >to weź się podziel, bo ja na szybko znalazłem tylko dolinę Rospudy i nadal
    >nie wiem o co chodzi

    Uwalenie Wschodniej Obwodnicy Warszawy, ekrany dźwiękochłonne wzdłuż
    autostrad.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 9. Data: 2015-11-10 01:19:22
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    2732,przyszly-minister-srodowiska-pytal-rzad-o-chemt
    rails-i-wyssal.html#MT

  • 10. Data: 2015-11-10 07:52:02
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Czesław Wiśniak* napisał(-a):

    > Ministrem środowiska został znowu Szyszko :/

    Pikuś. Wprawdzie nie znowu, ale ministrem ON został Macierewicz, który
    swojemu już resortowi zafundował wypłacanie wysokich odszkodowań za
    spłodzony przez siebie raport z likwidacji WSI.
    A żeby nie było całkiem OT, to kopyto też miewa ciężkie i potrafi
    przekorczyć dopuszczalną prędkość.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675