  • 1. Data: 2015-11-09 08:11:18
    Temat: Warszawa-Zgierz bez płacenia za A2
    Od: "Tomek" <m...@o...pl>

    Witam,
    Mam dwa pytania:
    1. Gdzie należy skręcić jadąc A2 z W-wy, aby dojechać do Zgierza bez opłat
    za przejazd autostradą.
    2. Ile kosztuje przejazd w razie jazdy autostradą do Zgierza.
    Podziękowania.
    T.

  • 2. Data: 2015-11-09 08:35:55
    Temat: Re: Warszawa-Zgierz bez płacenia za A2
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    https://goo.gl/maps/ZAppxbkgh2t

  • 3. Data: 2015-11-09 09:30:22
    Temat: Re: Warszawa-Zgierz bez p?acenia za A2
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 09.11.2015 08:11, Tomek wrote:
    > Witam,
    > Mam dwa pytania:
    > 1. Gdzie nale?y skreciae jad?c A2 z W-wy, aby dojechaae do Zgierza bez op?at
    > za przejazd autostrad?

    W Strykowie.

    > 2. Ile kosztuje przejazd w razie jazdy autostrad? do Zgierza.
    > Podziekowania.

    1.6 czy coś koło tego.

    Shrek.

  • 4. Data: 2015-11-09 14:33:16
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2015-11-09 o 09:30, Shrek pisze:

    > W Strykowie.

    > 1.6 czy coś koło tego.
    >
    > Shrek.

    dokładnie to 1,10.
    A w ogóle to nie powinno się odpowiadać na takie pytania. Niech gość
    wykaże choć minimum inicjatywy.

  • 5. Data: 2015-11-09 14:47:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 09.11.2015 14:33, adam wrote:

    > dokładnie to 1,10.

    Pamętam, że jakoś śmiesznie mało, bo motocykle mają stawkę przez pół i
    musiałem zapłacić poniżej złotówki.

    > A w ogóle to nie powinno się odpowiadać na takie pytania. Niech gość
    > wykaże choć minimum inicjatywy.

    E tam. Przesadzasz chyba trochę.

    Shrek.

  • 6. Data: 2015-11-09 14:58:12
    Od: "Tomek" <m...@o...pl>

    > Pamętam, że jakoś śmiesznie mało, bo motocykle mają stawkę przez pół i
    > musiałem zapłacić poniżej złotówki.

    > E tam. Przesadzasz chyba trochę.
    Podziekowania.
    Na stronie
    http://superauto24.se.pl/moto-news/opaty-za-polskie-
    autostrady-sprawdz-ile-zaplacisz-na-poszczegolnych-o
    dcinkach_407274.html i
    podobnych nie ma odcinka Strykow-Zgierz- stad sie zapytalem.
    T.

  • 7. Data: 2015-11-09 15:41:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "adam" napisał w wiadomości grup
    >>> 2. Ile kosztuje przejazd w razie jazdy autostradą do Zgierza.
    >dokładnie to 1,10.

    Tylko patrze na mape ... jest sens placic ?

    Od wezla Strykow DK71 ~13 km, od wezla Zgierz (Piątek ? Dw702) do
    centrum 6.5km, plus 11km autostrada.
    Plus jedna bramka, druga - jesli na tej dk71 nie ma korka, to
    wiekszego sensu nie widze.

    >A w ogóle to nie powinno się odpowiadać na takie pytania. Niech gość
    >wykaże choć minimum inicjatywy.

    I wszystkie lokalne informacje znalezc - gdzie bramki, ile, czy warto
    ?

    Tak sobie patrze i chyba mnie nawigacja naciagnela na placenie ... ale
    czy to byla AM czy Yanosik ... moze jednak korek jest ...

    J.

  • 8. Data: 2015-11-09 15:55:43
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 9 listopada 2015 15:41:43 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    >
    > Tak sobie patrze i chyba mnie nawigacja naciagnela na placenie ... ale
    > czy to byla AM czy Yanosik ... moze jednak korek jest ...

    Tam na zjezdzie strykowskim w trakcie dnia jest korek na 10-15 minut.
    Nie wiem jak na zjezdzie zgierskim.
    Czasem tablice sugeruja objazd do zgierza i wtedy piszą że to te 1,10PLN kosztuje.

  • 9. Data: 2015-11-09 16:18:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 09.11.2015 15:41, J.F. wrote:
> [...]
    > centrum 6.5km, plus 11km autostrada.
    > Plus jedna bramka, druga - jesli na tej dk71 nie ma korka, to wiekszego

    Jak napisał już ktoś - jest.

    Shrek.

  • 10. Data: 2015-11-10 01:07:02
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 9 Nov 2015 08:11:18 +0100, "Tomek" <m...@o...pl> wrote:

    >1. Gdzie należy skręcić jadąc A2 z W-wy, aby dojechać do Zgierza bez opłat
    >za przejazd autostradą.

    Węzeł Stryków i na rondzie w Sosnowcu w prawo na Zgierz.

    >2. Ile kosztuje przejazd w razie jazdy autostradą do Zgierza.

    Osobowy 1.10 PLN.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06