  • 1. Data: 2010-08-11 10:31:52
    Temat: Polskie drogi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Fetyszyzm Euro 2012 jest wielki: nowe drogi musza byc oddane w
    terminie
    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,8237433,GDDKiA_w
    ybudowala_droge_z_czynnym_slupem_energetycznym.html

    Choc w sumie nie wiem o co ten szum - postawi sie ograniczenie
    predkosci do 10km/h i wszyscy bezpiecznie przejada :-)

    --
    J.

  • 2. Data: 2010-08-11 11:01:05
    Temat: Re: Polskie drogi
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-08-11 10:31, J.F. wrote:

    > Choc w sumie nie wiem o co ten szum - postawi sie ograniczenie predkosci
    > do 10km/h i wszyscy bezpiecznie przejada :-)

    Ograniczenie do 220 kV ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 3. Data: 2010-08-11 11:39:48
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    elmer radi radisson wrote:

    > Ograniczenie do 220 kV ;)

    Się nie znacie.
    To przecież początki wprowadzania na drogi aut elektrycznych.

    Innowacyjny polski program.
    Puści się co jakiś czas na wybranych odcinkach trakcję na drogą, auta
    będą miały pantografy, i co parędziesiąt kilometrów się będą
    doładowywały.
    Proste rozwiązanie i jakże skuteczne.

    Teraz się robi aku z możliwością szybkiego ładowania do 80%, więc za
    pomocą takich odcinków "ładowania" będzie można naładować auto na
    kolejne 100-150 km.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 4. Data: 2010-08-11 13:08:04
    Od: gregor <c...@g...pl>

    W dniu 2010-08-11 10:31, J.F. pisze:

> [...]
    >

    > Choc w sumie nie wiem o co ten szum - postawi sie ograniczenie predkosci
    > do 10km/h i wszyscy bezpiecznie przejada :-)

    Jedz na ukraine to bedziesz polskie drogi calowal po przekroczeniu granicy

    gregor

  • 5. Data: 2010-08-11 13:58:02
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 11.08.2010 gregor <c...@g...pl> napisał/a:

    ybudowala_droge_z_czynnym_slupem_energetycznym.html

    > Jedz na ukraine to bedziesz polskie drogi calowal po przekroczeniu granicy

    To fakt. A ww to nie rozumiem o co cały szum, mieli czekać z budową iluś tam
    km drogi bo słup blokujący kilka m drogi przeszkadza? Jakby zaczęli budowę
    po usunięciu wszystkich przeszkód na pasach to by na pewno nie zdążyli, a tak
    to po usunięciu słupa wystarczy kilka dni na ten kawałek, a może i w międzyczasie
    jak to zrobi ta sama firma.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 6. Data: 2010-08-11 14:04:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości news:

> [...]
    > tak
    > to po usunięciu słupa wystarczy kilka dni na ten kawałek, a może i w

    Dokładnie.
    Robienie afery z niczego.

    Większą aferą jest zrobienie w ciągu ulicy Bukowskiej wiaduktu za dziesiątki
    milionów nad ulicą, której nie ma i może nigdy nie będzie.

  • 7. Data: 2010-08-11 15:21:45
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 11 Aug 2010 09:39:48 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

    > Innowacyjny polski program.
    > Puści się co jakiś czas na wybranych odcinkach trakcję na drogą, auta
    > będą miały pantografy, i co parędziesiąt kilometrów się będą
    > doładowywały.

    Jakie tam innowacyjne, było już w "Powrocie do przyszłości" ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 8. Data: 2010-08-12 19:33:00
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 11 Aug 2010 11:58:02 GMT, Sergiusz Rozanski wrote:
> [...]

    Na razie pojechalem w Polske .. nawet niedaleko trzeba bylo jechac,
    zeby zobaczyc droge chyba taka jak ta na ukrainie.
    I jednego merca z rozwalona miska na tej drodze :-)

> [...]
    >to po usunięciu słupa wystarczy kilka dni na ten kawałek, a może i w międzyczasie

    Niby tak, ale jak slupa nie usuna do 2015 ? :-)

    Technologia budowy tez mogla ucierpiec - nie wiem czy nie powinni tam
    paru metrow zostawic, zeby pozniej wieczej dziury nie bylo.
    No ale moze zostawia.

    J.