  • 1. Data: 2009-01-18 00:37:17
    Temat: Karta GeForce 8400 GS.
    Od: "Marcin Nowak" <a...@g...pl>

    Witam.
    Znajomy kupił gdzieś rok temu komputer z kartą GeForce 8400 GS.
    Pokazał mi stronę http://pclab.pl/art28888-15.html gdzie piszą: "Na karcie
    znalazł się dodatkowy kontroler dźwiękowy i gniazdo DVI o funkcjonalności
    HDMI."
    Faktycnie, sprawdzałem ma wyjście DVIoraz D-SUB.
    Problem tkwi w tym, że kupił kabel DVI>HDMI i obraz na TV jest ale dźwięku
    brak.
    Piszą, że: "Na karcie znalazł się dodatkowy kontroler dźwiękowy " jak więc
    zmusić komp by przez kabel DVI>HDMI był przekazywany też dźwięk.
    W właściwościach systemu w sprzęcie przy kontrolerze dźwieku, obrazu, itd
    jest sterownik nVidia WDM A/V. Domyślam sie, że to ten.
    Windows w ustawieniach korzysta ciągle z Reaktec i nie da się tego zmienić.
    Pytanie:

    1. Czy ta karta ma możliwość przekazywania także dźwięku przez gniazdo DVI?
    2. Jak to skonfigurować w systemie?

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2009-01-18 06:44:45
    Temat: Re: Karta GeForce 8400 GS.
    Od: "M" <...@d...ru>

    Użytkownik "Marcin Nowak" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Znajomy kupił gdzie? rok temu komputer z kart? GeForce 8400 GS.
    > Pokazał mi stronę http://pclab.pl/art28888-15.html gdzie pisz?: "Na karcie
    > znalazł się dodatkowy kontroler dĽwiękowy i gniazdo DVI o funkcjonalno?ci
    > HDMI."
    > Faktycnie, sprawdzałem ma wyj?cie DVIoraz D-SUB.
    > Problem tkwi w tym, że kupił kabel DVI>HDMI i obraz na TV jest ale dĽwięku
    > brak.
    > Pisz?, że: "Na karcie znalazł się dodatkowy kontroler dĽwiękowy " jak więc
> [...]

    Nie jestem pewien ale:

    1.Podłącz przez przejściówkę DVI-HDMI dołączaną do karty
    2.Na karcie graficznej masz wejście SPDIF IN które musisz połączyć z płytą
    SPDIF OUT

    M<