  • 11. Data: 2016-07-17 22:26:28
    Temat: Re: Karta SIM nie loguje się do sieci
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 17 lipca 2016 22:18:08 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:

    > Ale w każdym przypadku karte wkładałem najpierw do modemu.
    > A że efektu zero więc zacząłem kombinować z telefonem
    > Jedynie czego nie sprawdziłem to karte od razu do telefonu.
    > Czy widzi sieć

    Problem się rozwiązał.
    Nie wiem jak.

    Ale z ręką na sercu wczoraj siedziałem na wsi i się wkurzałem że nie działa.
    Nawet Pan w salonie sprawdził że karta nie działa.
    Jedyne co się zmieniło że dzisiaj miałem dostęp do wifi.
    I teoretycznie lepszy zasieg.
    Dzisiaj Kraków wczoraj wieś sądecka
    o co chodzi, nie wiem

  • 12. Data: 2016-07-17 23:16:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-17 o 22:06, Bolko pisze:

    > telefon nie widzi karty
    > i wyskakuje
    > "nie można nawiązać kolejnego połaczenia"

    Wyjaśnij co to znaczy "telefon nie widzi karty".

    Pytanie było proste.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2016-07-18 09:15:49
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-07-17 o 22:26, Bolko pisze:

> [...]
    > Nawet Pan w salonie sprawdził że karta nie działa.
    > Jedyne co się zmieniło że dzisiaj miałem dostęp do wifi.

    Już pisałem, że APN.

  • 14. Data: 2016-07-18 09:49:22
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    Bolko was thinking very hard :

> [...]
    > Nawet Pan w salonie sprawdził że karta nie działa.
    > Jedyne co się zmieniło że dzisiaj miałem dostęp do wifi.

    Może o to że play internet na kartę działa tylko na nadajnikach
    własnych play 3g/lte, nie działa w roamingu krajowym. Jeśli jesteś w
    takim miejscu gdzie nie ma zasięgu własnego play 3g/lte to karta
    działać nie będzie.