  • 1. Data: 2011-06-03 07:58:12
    Temat: Karta technologiczna - pozycja "usunąć grat'
    Od: felixd <f...@w...pl>

    W karcie technologicznej mam pozycję "usunąć grat". Moje pytanie
    odnosi się do tego gratu :)

    Czy grat to zadziory, czyli pisząc łopatologicznie, ostre, poszarpane
    krawędzie które powstają przy cięciu?

    Pozdrawiam, Paweł Wojciechowski

    --
    Outsourcing IT - Konopnickiej.Com
    http://www.konopnickiej.com

  • 2. Data: 2011-06-03 08:17:39
    Temat: Re: Karta technologiczna - pozycja "usunąć grat'
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    W dniu 2011-06-03 09:58, felixd pisze:
    > W karcie technologicznej mam pozycję "usunąć grat". Moje pytanie
    > odnosi się do tego gratu :)
    >
    > Czy grat to zadziory, czyli pisząc łopatologicznie, ostre, poszarpane
    > krawędzie które powstają przy cięciu?

    Albo po wtrysku, wlewie, innej obróbce skrawaniem itd.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 3. Data: 2011-06-03 23:11:35
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "felixd" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
[...]

    Zakładając. ze nie jest to karta technologiczna robienia porządków;-)
    tak, to chodzi o wykonanie tzw gratowania