  • 1. Data: 2016-09-13 05:15:16
    Temat: Kawasaki gpz 500s na crosa
    Od: Gruner2705 <virus2705@_NOSPAM_interia.pl>

    Witam mam takie pytanie mam gpz 500s 93r i chciał bym go przerobic na
    crosa i posmigac troche po lesie z tym silnikiem mysle ze bedzie spoko,i
    chcial bym sie dowiedziec co trzeba by takiego zrobic przy nim?Czy macie
    juz jakies doswiadczenie przy przerabianiu takich motocykli na
    crosa?Prosze podrzuccie jakies koncepcje lub co kolwiek z gory dziekuje za
    pomoc ;)

  • 2. Data: 2016-09-13 08:00:29
    Temat: Re: Kawasaki gpz 500s na crosa
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Gruner2705 virus2705@_NOSPAM_interia.pl ...

> [...]
    > nim?Czy macie juz jakies doswiadczenie przy przerabianiu takich
    > motocykli na crosa?Prosze podrzuccie jakies koncepcje lub co kolwiek z

    Z tymi szkołami jest naprawde coś nie tak...

  • 3. Data: 2016-09-14 08:26:35
    Od: ARQ <n...@f...everyone.com>

    W dniu 2016-09-13 o 05:15, Gruner2705 pisze:
> [...]
    > juz jakies doswiadczenie przy przerabianiu takich motocykli na
    > crosa?Prosze podrzuccie jakies koncepcje lub co kolwiek z gory dziekuje

    Jawę łatwiej przerobić na krosa.

    --
    ARQ
    NX650

  • 4. Data: 2016-09-14 23:17:32
    Od: Gruner2705 <virus2705@_NOSPAM_interia.pl>

    Jawe moze tak ale mam gpz i jego chce przerobic ;) wiec pytam o gpz nie o
    jawe ;)

  • 5. Data: 2016-09-16 15:38:59
    Od: Paweł Arkadiusz <p...@b...pl>

    W dniu wtorek, 13 września 2016 05:15:17 UTC+2 użytkownik Gruner2705 napisał:
    > Witam mam takie pytanie mam gpz 500s 93r i chciał bym go przerobic na
    > crosa i posmigac troche po lesie z tym silnikiem mysle ze bedzie spoko,i
    > chcial bym sie dowiedziec co trzeba by takiego zrobic przy nim?

    Na aliexpress są przerabiarki do motocykli - wrzucasz grata, wybierasz pokrętłem co
    ma wyjść z drugiej strony, ciągniesz wajchę i wyjmujesz docelowe moto. Fajna sprawa,
    tylko kolory czasem popierdoli.

    > Czy macie
    > juz jakies doswiadczenie przy przerabianiu takich motocykli

    Z tradycyjnych metod to komis motocyklowy - oddajesz jedno moto bierzesz drugie
    rozliczasz różnice.

    Chyba wysłano na przerwie z gimbazy.

    KJ

  • 6. Data: 2016-09-16 23:27:46
    Od: Glub <g...@g...com>

    Na szczescie gimbazy juz zamykają...

  • 7. Data: 2016-09-17 21:33:33
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 16.09.2016 o 23:27, Glub pisze:
    > Na szczescie gimbazy juz zamykają...

    a w podstawówce pozbawia ich dostepu do internetu?

    --
    Arni

    SCIGACZ.PL to szambo a jego właściciel to chuj.
    Pisząc przez bramkę na newsy dostajesz na dzień dobry -50 do lansu.
    Jeśli masz zamiar o coś zapytać to poszukaj jak skonfigurować czytnik
    grup newsowych i pisz na pl.rec.motocykle.
    Jeśli nie potrafisz tego zrobić to lepiej nie pytaj wcale, poszukaj
    forum na scigacz.pl, jest ono dostosowane do Twojego IQ

  • 8. Data: 2016-09-17 22:00:12
    Od: Glub <g...@g...com>

    Na nieszczescie nie... Nie powtórzy sie juz amanda99

  • 9. Data: 2016-10-01 01:11:53
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 16.09.2016 o 15:38, Paweł Arkadiusz pisze:
    /.../

    > Z tradycyjnych metod to komis motocyklowy - oddajesz jedno moto bierzesz drugie
    rozliczasz różnice.
    Ty myślisz, że on poważnie?