  • 1. Data: 2016-09-13 10:21:59
    Temat: Złączka Hornet 600
    Od: Pekala00 <Rafalp123@_NOSPAM_op.pl >

    Witam. Niedawno kupiłem Horneta z 2005r rozkrecilem boczne owiewki i moja
    uwagę zwróciła rozpieta złączka pod bakiem więc automatycznie ja
    podłączyłem ale za cholerne nie wiem od czego to może być??

  • 2. Data: 2016-09-13 11:09:35
    Temat: Re: Z??czka Hornet 600
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pekala00 wrote:

    > Witam. Niedawno kupiłem Horneta z 2005r rozkrecilem boczne owiewki i moja
    > uwagę zwróciła rozpieta złączka pod bakiem więc automatycznie ja
    > podłączyłem ale za cholerne nie wiem od czego to może być??

    od autodestrukcji

    --
    BMW R1100GS '94
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2016-09-13 13:59:31
    Temat: Re: Złączka Hornet 600
    Od: Agent0700 <k...@w...pl>

    W dniu 2016-09-13 o 10:21, Pekala00 pisze:
    > Witam. Niedawno kupiłem Horneta z 2005r rozkrecilem boczne owiewki i
    > moja uwagę zwróciła rozpieta złączka pod bakiem więc automatycznie ja
    > podłączyłem ale za cholerne nie wiem od czego to może być??

    nie od rezerwy czasem?

  • 4. Data: 2016-09-13 16:02:23
    Od: Pekala00 <Rafalp123@_NOSPAM_op.pl >

    Agent0700 napisal

    > nie od rezerwy czasem?

    Z tego co wiem jak jeszcze była rozpieta rezerwa się świeciła.

  • 5. Data: 2016-09-14 00:26:46
    Od: N1 <n...@n...pl>

    W dniu 2016-09-13 o 11:09, masti pisze:
    > od autodestrukcji

    Co za przebłysk inteligencji!

  • 6. Data: 2016-09-14 09:49:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    N1 wrote:

    > Co za przebłysk inteligencji!

    poczucie humoru świadczy o inteligencji. To o czym świadczy jego brak?

  • 7. Data: 2016-09-14 11:34:27
    Od: isn't he? <a...@d...pl>

    W dniu 2016-09-14 o 09:49, masti pisze:

    > poczucie humoru świadczy o inteligencji. To o czym świadczy jego brak?

    Zbyt mało danych.

    isn't he?

  • 8. Data: 2016-09-21 00:52:33
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > od autodestrukcji

    Raczej motodestrukcji.

    --
    [ GSX 1300R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
    [ PMS PJ S+ p+ M++ W P+:+ X++ L+ B+ M++ Z+++ T- w- CB++ ]