  • 1. Data: 2010-07-07 21:30:01
    Temat: Kickad - brak opcji dodawania pada
    Od: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <g...@o...pl>

    Dobry dzień,

    Czy ktoś z Grupowiczów wie gdzie podziała się opcja dodawania pada w
    "pcbnew" w najnowszej wersji Kickada (z 5 maja 2010) ? W menu z prawej
    strony ekranu nie ma ikonki.

    Może jakiś skrót klawiszowy działa ?

    G.B.

  • 2. Data: 2010-07-07 21:44:19
    Temat: Re: Kickad - brak opcji dodawania pada
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 07/07/2010 05:30 PM, Grzegorz Brzęczyszczykiewicz wrote:
    > Dobry dzień,
    >
    > Czy ktoś z Grupowiczów wie gdzie podziała się opcja dodawania pada w
    > "pcbnew" w najnowszej wersji Kickada (z 5 maja 2010) ? W menu z prawej
    > strony ekranu nie ma ikonki.

    Tzn. co konkretnie? W samym pcbnew czy w edytorze modułów?
    Chyba nigdy z tego nie korzystałem, więc nawet nie wiem czego szukać

    j.

  • 3. Data: 2010-07-07 21:56:19
    Od: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <g...@o...pl>

    W dniu 07.07.2010 23:44, Jacek Radzikowski pisze:

    > Tzn. co konkretnie? W samym pcbnew czy w edytorze modułów?
    > Chyba nigdy z tego nie korzystałem, więc nawet nie wiem czego szukać

    W samym pcbnew.
    Masz racje - jakieś zaćmienie mnie ogarnęło.
    Wydawało mi się, że była taka opcja we wcześniejszej wersji Kickada, ale
    chyba tylko mi się wydawało .

    Pozdrawiam i dziękuję.
    G.B.