  • 1. Data: 2010-07-07 19:44:45
    Temat: szafy sterownicze - kto projektuje ?
    Od: "Andy" <a...@c...pl>

    Witam

    Czy sa firmy wykonujace projekty szaf sterowniczych silowych
    do maszyny
    ale tylko projekty a wykonawstwo mozna zlecic innej firmie ?

    Jakie uprawnienia musi miec taki projektant ?
    Gdzie szukac ? Obdzwaniac po kolei firmy czy jest jakis publicznie dostepny
    spis projektantow z uprawnieniami ?
    Czy wymagane sa inne uprawnienia niz do budowlanki ?

    Czy raczej nikt nie bedzie chcial zrobic samego projektu ?

    Konkretnie chodzi o szafe i okablowanie do wezla betoniarskiego.

    --
    Andrzej

  • 2. Data: 2010-07-07 20:00:54
    Temat: Re: szafy sterownicze - kto projektuje ?
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:i12lg8$c0t$1@news.onet.pl,
    Andy <a...@c...pl> nabazgrał:
> [...]
    > Gdzie szukac ? Obdzwaniac po kolei firmy czy jest jakis publicznie
    > dostepny spis projektantow z uprawnieniami ?

    No popatrz, zapytałem googla, a to było na 1 miejscu:
    http://www.ekoelprom.pl/pl/oferta

    --
    Włodek

  • 3. Data: 2010-07-07 20:19:45
    Od: "Andy" <a...@c...pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > In news:i12lg8$c0t$1@news.onet.pl,
    > Andy <a...@c...pl> nabazgrał:

    > No popatrz, zapytałem googla, a to było na 1 miejscu:
> [...]

    Dzieki.
    Mam punkt zaczepienia
    ale nie ukrywam, ze wolalbym znalezc projektanta z uprawnieniami.

    --
    Andrzej

  • 4. Data: 2010-07-07 21:53:31
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "Andy" <a...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Czy sa firmy wykonujace projekty szaf sterowniczych silowych
    > do maszyny

    jeśli to ma być wpinane w jakąś podstację lub w jakiś inny sposób będzie w
    to zaangażowany lokalny ZE, to aby uniknąć perypetii przy
    odbiorze/przyłączeniu udałbym się najpierw tam i zapytał, czy nie mogą
    kogoś polecić...

    e.