  • 1. Data: 2010-07-07 17:56:31
    Temat: [cross] Jak rozebrać czołówkę Petzl Myobelt 5
    Od: Bartek <j...@s...info>

    Witam serdecznie

    Podczas ostatniego weekendu szlag trafił kabel w mojej w sumie starej
    już latarce Petzl Myobelt 5 przetarł się kabel zaraz przy samej latarce.
    Naprawa prawdopodobnie jest banalna, skrócenie kabla o te kilka
    centymetrów także mi nie przeszkadza, jednak mam podstawowy problem z
    jej otwarciem.

    Oto zdjęcie tej latarki dla niezorientowanych:
    http://42.pl/u/2nuU_Myobelt_5

    Czy ktoś z grupowiczów może wie jak dostać się do środka tej latarki?

    Nie chciałbym jej uszkodzić mechanicznie robiąc coś na siłę, pierwszy
    pomysł polegający na odkręceniu granatowego pierścienia dookoła kabla i
    analogicznie po drugiej stronie niestety spełzł na niczym - pierścienie
    ani drgną.

    FUT: pl.rec.gory
    --
    Pozdrawiam serdecznie