  • 91. Data: 2010-11-18 09:57:59
    Temat: Re: Kiedy wreszcie dubbing?
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-11-18 10:49, Marek Dyjor pisze:
    > a coś wartościowego?
    >
    > bo wybacz ale gladiator nie jest sztuką :)

    dla Ciebie nie jest, mnie się nawet podobał.
    oglądam głownie kino polskie i jakoś z tych wielkich
    sztuk nic mi na myśl innego nie przyszło.
    ot tak palnąłem gladiator.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 92. Data: 2010-11-19 09:32:27
    Od: GA <s...@s...pl>

    W dniu 2010-11-18 08:22, irek pisze:
> [...]
    19g2000vbb.googlegroups.com...

    > A widziałeś czy tylko tak pleciesz?!

    A co za różnica pomiędzy netoprkiem a nietoperzoczłowiekiem (batman)?

    GA