  • 1. Data: 2013-04-30 11:04:01
    Temat: Kiepski odbiór mux-3 w Poznaniu
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Czy ktoś ma tego typu problemy, czy tylko ja?
    Siła sygnału porównywalna do pozostałych mux, czyli ponad 80% (po
    wzmacniaczu).
    Przy czym pozostałe mux mają jakość 80-90%, a mux-3 ma góra 30%, okresowo
    spada poniżej 10 i nie da się oglądać.

    Ma ktoś jakiś pomysł co może być przyczyną tego typu problemów, że tak
    wybiórczo są tylko na jednym mux?
    Z tego co pamiętam zdarzały się również gdy był analog - były okresy, że
    TVP3 z analoga nie dało się oglądać.

    Jakieś zakłócenia mogą mieć taki skutek?

  • 2. Data: 2013-05-26 08:55:20
    Temat: Re: Kiepski odbiór mux-3 w Poznaniu
    Od: Clawfinger <c...@w...pl>

    W dniu 30.04.2013 11:04, Cavallino pisze:
> [...]
    > TVP3 z analoga nie dało się oglądać.
    >
    > Jakieś zakłócenia mogą mieć taki skutek?
    U mnie w Krakowie taka sama sytuacja. Muxy 1 i 2 idealne a Mux 3
    praktycznie nieoglądalny. Instalacja zbiorcza na bloku, antena nowa.

    Pozdrówka
    WOJtek

  • 3. Data: 2013-05-26 09:20:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Clawfinger" <c...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > U mnie w Krakowie taka sama sytuacja. Muxy 1 i 2 idealne a Mux 3
    > praktycznie nieoglądalny. Instalacja zbiorcza na bloku, antena nowa.

    Ja podciągnąłem antenę 10 cm wyżej i się odwróciło - mux 1 i mux 3 są
    idealne, a mux-2 się zaczął ciąć.
    Już wyżej nie mogę, bo dach przeszkadza. :-(