  • 1. Data: 2013-04-28 00:50:10
    Temat: Nowa konwencja realizowania show
    Od: Marek <f...@f...com>

    Zauważyłem ze coraz częściej w programach typu bzdet-show np. ghost
    hunters uczestnikom umieszcza się na ramionach kamery ze sztywnym
    pałąkiem filmujace twarz uczestnika. Może mi ktoś wyjaśnic w jakim
    celu robi się takie (kretynskie) ujęcia uczestnikom? Co one wnoszą do
    przekazu ?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2013-04-28 17:47:01
    Temat: Re: Nowa konwencja realizowania show
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-04-28 00:50:10 +0200, Marek <f...@f...com> said:

    > Zauważyłem ze coraz częściej w programach typu bzdet-show

    > uczestnikom umieszcza się na ramionach kamery ze sztywnym pałąkiem
    > filmujace twarz uczestnika. Może mi ktoś wyjaśnic w jakim celu robi
    > się takie (kretynskie) ujęcia uczestnikom?

    Bo realizatorzy mają takie kamery, hełmy/stelaże i wysięgniki.

    > Co one wnoszą do przekazu ?

    Kolejne ujęcie odmienne od poprzednich.

    (napiszesz, co wnosi do przekazu spacja przed pytajnikiem?)
    --
    Bydlę