  • 1. Data: 2013-04-26 09:09:44
    Temat: konkurs na mux-1 - "juz" roztrzygniety
    Od: a...@p...pl

    http://www.naszdziennik.pl/polska-kraj/30592.html

    czyli karty rozdaja pod stolem!!!

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2013-04-26 10:44:52
    Temat: Re: konkurs na mux-1 - "juz" roztrzygniety
    Od: K <...@...c>

    W dniu 26-04-2013 09:09, a...@p...pl pisze:
    > http://www.naszdziennik.pl/polska-kraj/30592.html
    >
    > czyli karty rozdaja pod stolem!!!

    http://zamach24.pl cala prawda, cala dobe.

  • 3. Data: 2013-04-27 12:11:59
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Uzytkownik "K" napisal:

    > http://zamach24.pl cala prawda, cala dobe.

    Cztery podejscia do ladowania, pijany general za sterami, na kursie i na
    sciezce, ziemia przeKopaczowana na metr gleboko, zamienione ciala ...

    TO Twoja prawda? Cala prawda, cale 3 lata.

    BZPZDR

  • 4. Data: 2013-04-27 22:08:59
    Od: K <...@...c>

    W dniu 27-04-2013 12:11, Kamil pisze:

> [...]
    > sciezce, ziemia przeKopaczowana na metr gleboko, zamienione ciala ...
    >
    > TO Twoja prawda? Cala prawda, cale 3 lata.

    nie wyczułeś ironii...

  • 5. Data: 2013-04-28 04:20:26
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "K" napisał:

    > nie wyczułeś ironii...

    Nie wyczułem i nie wyczuwam nadal. Może mam zaćmienie?

    Pzdr

  • 6. Data: 2013-04-28 11:30:01
    Od: K <...@...c>

    W dniu 28-04-2013 04:20, Kamil pisze:

    > Nie wyczułem i nie wyczuwam nadal. Może mam zaćmienie?
    >
    > Pzdr

    to sie inaczej nazywa. EOT z mojej strony.

  • 7. Data: 2013-04-28 15:53:24
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-04-26 09:09, a...@p...pl pisze:
    > http://www.naszdziennik.pl/polska-kraj/30592.html
    >
    > czyli karty rozdaja pod stolem!!!

    Paczpan. Dziennikarza z czasopisma "Koń i Pies" też nie wpuścili :(

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 8. Data: 2013-04-28 17:06:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości grup

    > Paczpan. Dziennikarza z czasopisma "Koń i Pies" też nie wpuścili :(

    Musi spisek i "Koń i Pies" nie dostanie miejsca na mux-1, bo na tym
    spotkaniu komu innemu dali.
    Nie ma na to zgody, trza Antka wysłać na tropienie, albo wręcz marsze koni i
    psów po Warszawie zorganizować.
    Przynajmniej średnie IQ demonstracji byłoby wyższe niż poprzednio.

  • 9. Data: 2013-05-05 13:18:17
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-04-26 09:09, a...@p...pl pisze:
    > http://www.naszdziennik.pl/polska-kraj/30592.html
    >
    > czyli karty rozdaja pod stolem!!!

    KRRITV, aby juz dac Trwam to miejsce na MUX dwoi sie i troi. Spotkała
    ich przykra niespodzianka - do przetargu na kanał religijny stanał ktos
    jeszcze inny. Inteligentny człowiek rozumie, ze Trwam ma juz to miejsce.
    ND jako gazetowe ramie Rydzyka chyba nie powinna dawac powodów KRRITV do
    anulowania przetargu. A tak własnie robi, dajac argumenty swojemu
    przeciwnikowi w przyszłym procesie przeciwko KRRITV za robienie
    przetargu pod Rydzyka.
    Inna sprawa, ze jesli Trwam nie bedzie nadawał reklam to długo nie
    pozyje, same koszty nadawania zjedza 6 czesc przychodow calej fundacji.
    --
    @foe_pl