  • 1. Data: 2009-06-09 19:01:37
    Temat: dwaj użytkownicy jednocześnie na windowsie ?
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    Witam.
    Czy możliwe jest, na którymś z Windowsów korzystanie z komputera przez 2
    userów jednocześnie (2 zalogowane konta).

    user 1 siedzi przed monitorem z myszką i klawiaturą i robi swoje
    user 2 ma monitor dotykowy i też rob swoje

    Oczywiście obaj użytkownicy są niezależni od siebie i pracują w tym
    samym czasie?

    Da się zrobić coś takiego na którymś z Windowsów, czy niestety nie ?
    --
    Pozdr.
    Skorupa

    --
    Wolność. Po co wam wolność?
    Macie przecież do pracy autobusy

  • 2. Data: 2009-06-09 19:24:08
    Temat: Re: dwaj użytkownicy jednocześnie na windowsie ?
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Tue, 09 Jun 2009 21:01:37 +0200, Skorupa napisał(a):

> [...]
    > samym czasie?
    >
    > Da się zrobić coś takiego na którymś z Windowsów, czy niestety nie ?

    Dopiero co było o tym na pl.comp.ms-windows.xp
    Wątek "dwa komputery na jednym PC" założony prez Czeresniak.

    --
    GLaF

  • 3. Data: 2009-06-09 19:29:39
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 09.06.2009 21:01, Skorupa pisze:
> [...]
    > samym czasie?
    >
    > Da się zrobić coś takiego na którymś z Windowsów, czy niestety nie ?

    1) Pytanie niezbyt sprzętowe.

    2) Da się zrobić na Windows Server pod warunkiem, że ten
    drugi użytkownik ma osobną stację i łączy się przez
    sieć (praca terminalowa).

    3) Da się zrobić na jednej maszynie fizycznej, ale trzeba
    mieć co najmniej specjalne (pewnie komercyjne) oprogra-
    mowanie pozwalające na rozdzielenie wejścia. Sam Windows
    nie ma takiej funkcjonalności -- oficjalnie należy kupić
    osobną maszynę i osobną licencję na Windows.

    4) Po co Ci to?

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 4. Data: 2009-06-09 20:11:42
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Skorupa pisze:
> [...]
    > samym czasie?
    >
    > Da się zrobić coś takiego na którymś z Windowsów, czy niestety nie ?

    Mozna na 100% z linuxem i Wine nawet widzilem taka stacje 4 karty VGA 4
    monitory + klawiatury na USB i myszy podpiete pod jednego hosta.

  • 5. Data: 2009-06-10 06:20:01
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    GLaF pisze:

    > Dopiero co było o tym na pl.comp.ms-windows.xp
    > Wątek "dwa komputery na jednym PC" założony prez Czeresniak.

    Dzięki bardzo.
    Znalazłem ;)

    --
    Pozdr.
    Skorupa

  • 6. Data: 2009-06-10 06:23:03
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    Radosław Sokół pisze:

    > 1) Pytanie niezbyt sprzętowe.

    Co racja to racja ;)

    > 2) Da się zrobić na Windows Server pod warunkiem, że ten
    > drugi użytkownik ma osobną stację i łączy się przez
    > sieć (praca terminalowa).

    Terminal odpada, ale znalazłem oprogramowanie BeTwen VS

> [...]
    > nie ma takiej funkcjonalności -- oficjalnie należy kupić
    > osobną maszynę i osobną licencję na Windows.

    Linux odpada

    > 4) Po co Ci to?

    Dla oszczędności miejsca, prądu, łatwiejszej administracji.
    W pokoju stoi sobie komputer mediacenter, natomiast w drugim pokoju jest
    monitor dotykowy za pomocą którego niezależnie osoba może przeglądać
    internet, włączać sobie muzykę w swoim pokoju itp, bez zakłócania pracy
    pierwszej osoby.

    --
    Pozdr.
    Skorupa

  • 7. Data: 2009-06-10 06:23:34
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    games pisze:

    > Mozna na 100% z linuxem i Wine nawet widzilem taka stacje 4 karty VGA 4
    > monitory + klawiatury na USB i myszy podpiete pod jednego hosta.

    Linux niestety odpada, ale znalazłem rozwiązanie pod Windowsa ;)

    --
    Pozdr.
    Skorupa

  • 8. Data: 2009-06-10 06:27:29
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Skorupa wrote:

    > Linux niestety odpada, ale znalazłem rozwiązanie pod Windowsa ;)

    No to pochwal sie, moze ktos bedzie mial podobny problem...

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 9. Data: 2009-06-10 06:37:32
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Skorupa" napisał:

    > Dla oszczędności miejsca, prądu, łatwiejszej administracji.
    > [...] bez zakłócania pracy pierwszej osoby.

    IMHO tych celów nie osiągniesz, dzieląc skrzynkę (obojętnie - sprzętowo czy
    programowo) między 2 osoby. Dodatkowo pojawią się konflikty na tle
    włączania, wyłączania, restartowania, podłączania urządzeń, wymiany nośników
    itp. Ale życzę powodzenia.

    JoteR

  • 10. Data: 2009-06-10 07:02:03
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    Tomasz Chmielewski pisze:

    > No to pochwal sie, moze ktos bedzie mial podobny problem...

    Znalazłem oprogramowanie BeTwen VS, w najbliższym czasie będę się bawił
    w testowanie, ale z opisu wygląda ciekawie ;)

    --
    Pozdr.
    Skorupa