  • 1. Data: 2010-09-19 13:45:29
    Temat: Inaczej: jakie auto do 10k PLN, mocniejsze, szybsze, większe ?
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    Witam,

    Kontynuacja tematu z poprzedniego wątku, tylko trochę inaczej.

    Aktualne auto pada i chce sobie kupić Dużą ZABAWKĘ :)
    którą jak będzie trzeba to i do pracy podjadę (5.4km) ;)

    Miałem kupić VW Phaetona(4.2)/Vel Satisa Initiale(3.5), ale chwilowo
    jeszcze nie kupie, szukam "starszego zamiennika".

    założenia:
    -mocne (3...5 litrów?)
    -duże (~5 metrów ?/1.8 tony +)
    -bezpieczne (żeby gdzieś go rozbili i było widać na youtube co z niego
    zostaje)
    -ciche
    -dobre audio
    -dobre prowadzenie/frajda z jazdy

    Cena części i paliwo ma mniejsze znaczenie, i żeby LPG dało się założyć,
    fajnie by było jak by części zamienne były na tym kontynencie, ale nie
    jest to konieczne.

    pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-09-19 15:03:27
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > Cena części i paliwo ma mniejsze znaczenie, i żeby LPG dało się założyć,

    No to cena paliwa ma znaczenie czy nie ?

    Fantom

  • 3. Data: 2010-09-19 15:40:35
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Fantom <s...@s...poczta.onet.pl> napisał(a):

    > No to cena paliwa ma znaczenie czy nie ?

    w pewnych granicach rozsądku, powiedzmy że 22..24lpg/100 max.

    pozdrawiam.

  • 4. Data: 2010-09-19 15:44:35
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 19 Sep 2010 13:40:35 +0000 (UTC), Michał napisał(a):

    > w pewnych granicach rozsądku, powiedzmy że 22..24lpg/100 max.

    Kurde... szkoda, bo już miałem ideał...
    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T166323
    3
    no.. nad audio musiałbyś popracować, ale reszta - lodzio miodzio.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2010-09-19 17:10:10
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 19 Wrz, 13:45, " Michał" <m...@g...pl> wrote:

> [...]
    > -mocne (3...5 litrów?)
    > -duże (~5 metrów ?/1.8 tony +)
    > -bezpieczne (żeby gdzieś go rozbili i było widać na youtube co z niego

    proszę- o to idealna fura:

    http://moto.allegro.pl/chevy-van-g-20-salonka-ideal-
    dvd-lcd-i1221395212.html

  • 6. Data: 2010-09-19 20:25:12
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-09-19 13:45, Michał pisze:
> [...]
    >
    > Miałem kupić VW Phaetona(4.2)/Vel Satisa Initiale(3.5), ale chwilowo
    > jeszcze nie kupie, szukam "starszego zamiennika".

    Np. BMW 750, jakieś stare Audi Quattro.
    W sumie cokolwiek :) Byle miało 20 lat to i cena będzie taka jak zakładasz.

    > założenia:
    > -mocne (3...5 litrów?)
    > -duże (~5 metrów ?/1.8 tony +)
    > -bezpieczne (żeby gdzieś go rozbili i było widać na youtube co z niego
    > zostaje)

    Tylko wiesz że nawet jak takie auto 20 lat temu ktoś rozbił, to było to
    wtedy nowe auto które ze stanem obecnej blacharki nie ma wiele wspólnego.

    > -ciche
    > -dobre audio
    > -dobre prowadzenie/frajda z jazdy
    >
    > Cena części i paliwo ma mniejsze znaczenie, i żeby LPG dało się założyć,

    Bardzo dziwne założenia.
    Na paliwo i tak wydasz znacznie mniej niż na części, więc jaki sens
    zakładać LPG?
    Samo utrzymanie starego strucla będzie kosztowało zawsze fortunę,
    zwłaszcza że strucel to nie będzie Cinquecento do którego części kupisz
    wszędzie, tanio i od ręki.

    Tu masz pierwszą lepszą aukcję:
    http://moto.allegro.pl/bmw-750i-e32-mocno-doinwestow
    ane-i1233508958.html
    Gość wydał 11000zł na części, Ty pewnie wydasz jeszcze więcej (bo się
    samochód starzeje, a nie młodnieje).
    Na to że uda się jakoś taniej niż 1000zł miesięcznie na serwis to raczej
    nie licz. No chyba że masz czym i gdzie i masz wolne wieczory i
    weekendy, to na same części wydasz mniej.

  • 7. Data: 2010-09-19 21:51:49
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Np. BMW 750, jakieś stare Audi Quattro.
    > W sumie cokolwiek :) Byle miało 20 lat to i cena będzie taka jak zakładasz.

    właśnie BMW Audi... hmmm co jeszcze ?, VW Phaeton nie miał poprzednika,
    vel satis miał tylko kupił bym już 3 raz to samo...

    > Tylko wiesz że nawet jak takie auto 20 lat temu ktoś rozbił, to było to
    > wtedy nowe auto które ze stanem obecnej blacharki nie ma wiele wspólnego.

    hmm... 15 lat ? audi a8 ? 15 lat bmw7 ? 13 lat reno ? 17lat lexus ?

> [...]
    > nie licz. No chyba że masz czym i gdzie i masz wolne wieczory i
    > weekendy, to na same części wydasz mniej.

    Cała sprawa polega na tym że czasu nie mam w ogóle :(

    Generalnie nie zmieniał bym auta tylko wkurza już mnie
    kompletny bak mocy (140koni) i to wycie na 7kkm (piłuje do odcięcia
    bo się nie zbiera), totalny brak bajerów w aktualnym modelu.
    (nie mam gps, zawieszenie na stałe, nie mam foteli i kierownicy
    memory itp....).

    Z aktualnego auta jestem nie zadowolony, bo co z tego że 26kkm
    i w zasadzie się nie popsuło (a kosztowało 5.6k pln - kryzysowe auto ;) ),
    tylko tam nie miało się co psuć !!!! wole takie które ma bajery.
    fajne zawieszenie, moc, 4x4 czy coś takiego.

    oczywiście w trakcie zakupu liczę >> na szczęście, a nie pecha << :)

    nie wiem czy będę chciał auto "utrzymywać", bardziej jeździć i raz
    zmienić olej i sprzedać - auto na - 25kkm ?

    zakładam ze kupie za 10k sprzedam za ??? po roku.

    Auto musi być dobre na trasy, czyli po 900km po Polsce mam żyć :)

    tak się rozglądam co można kupić:

    Najpierw to co znam:

    Pierwsza opcja to kupić to samo, tylko bez Volvo - ale nie chce 3 raz:
    http://allegro.pl/renault-safrane-wersja-initiale-3-
    0-v6-24v-i1233060900.html

    Druga opcja, zabawka :), lepsze zawieszenie, moc, ale brak GPS,
    brak xenonów, brak BOCZNYCH PODUSZEK !!!!, brak ESP ale ma inne bajery:
    http://otomoto.pl/renault-safrane-3-0-biturbo-4x4-qu
    adra-rarytas-C8801813.html

    Vel Satis, albo inny poobijany:
    http://otomoto.pl/renault-vel-satis-3-5-v6-C13787302
    .html
    kupić to i nie naprawiać ? (tz. wstawić poduszkę? i atrapę i tyle ?)

    -to jest to co znam safrana trzeaciego nie chce bo to jest konstrukcja
    1992 czyli konkurent bmw7 e32 i audi v8 - więc myślę że i safrane
    i e32 i v8 są za.. stare.... i "mało dopasione".
    safrane 3.0 by mi (chyba) odpowiadało, ale przecież za 10k mogę mieć audi ! ;)

    vel satis jest fajny, ale dopiero wersja initiale,
    za to audio do kitu i wyciszenie.. hmmm ... ?!? no da się ciszej.
    ale przy 200 km/h jest cicho.
    z tym że za tą kase to musiał by być cud.

    Teraz tu się nie znam i PROSZĘ o opinie:

    Lexus LS - ktoś zna to auto, ciche i szybkie ?
    http://otomoto.pl/lexus-ls400-C14789113.html

    BMW 740 E38, już chyba ma navi bo z 1995 roku.
    http://otomoto.pl/bmw-740-C15046009.html

    Audi A8 97', ale jak to bez navi ???:
    http://otomoto.pl/audi-a8-d2-4-2-b-C15219341.html

    Volvo s80, tylko tego się boje że głośne będzie, za to dobre audio:
    http://otomoto.pl/volvo-s80-zarej-elektr-klima-okazj
    a-C15252786.html

    Thesis, coś ala to tylko poprzecierany z boku może i za 10k by było ?:
    http://allegro.pl/lancia-thesis-3-0-v6-i1237923762.h
    tml
    takie to nie za bardzo ubite?

    Ford Scoripio, lepsze to od ST200 ?
    http://otomoto.pl/ford-scorpio-klima-gaz-C12667777.h
    tml

    Citroen ? tylko bezpieczeństwo słabe, brak elektroniki itp...
    zawieszenie ok, ale hcyba za stare auto konstrukcyjnie.
    Jak jeździ A8 czy bmw e38 w porównaniu z tym ?
    http://otomoto.pl/citroen-xm-3-0-v6-manual-mk-ii-C12
    414393.html

    Takie coś ???
    http://allegro.pl/cadillak-sts-4-6-l-v8-northstar-lp
    g-95r-i1236885542.html

    jakieś inne amerykańce ?

    co odpada:
    -Mondeo odpada - co to jest st200 ? ciche to jest ?
    -cały segment D odpada

    pozdrawiam.

  • 8. Data: 2010-09-19 22:06:46
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Tomasz Pyra

> [...]
    > Samo utrzymanie starego strucla będzie kosztowało zawsze fortunę,
    > zwłaszcza że strucel to nie będzie Cinquecento do którego części kupisz

    Z jego wypowiedzi wywnioskowałem, że on nie naprawia swoich strucli tylko
    porzuca jak przestaną jeździć i kupuje "nowe". ;-)

    --
    ignorance is bliss

  • 9. Data: 2010-09-19 22:20:33
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Z jego wypowiedzi wywnioskowałem, że on nie naprawia swoich strucli tylko
    > porzuca jak przestaną jeździć i kupuje "nowe". ;-)

    No, mniej więcej ;) tz. potem będzie potrzebny kupiec co ma tydzień
    żeby to sobie naprawić ;)

    w aktualnym popsute mam już: radio CD czasem nie łapie, czujnik abs,
    i przez chwile (4minuty ?) biegu nie mogłem zmienić na autostradzie...
    od 3kkm już działa ok. i chyba poszło mocowanie silnika - poduszki ?
    żarówkę ostatnio >>SAM<< wymieniłem ;) a i uszkodzone od włamania
    dziurki na kluczyki.

    Tylko chce takie auto dla którego 60kkm to "nic" i nic przy nim nie
    zrobię.

    pozdrawiam.

  • 10. Data: 2010-09-19 22:21:30
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Michał

    > Ford Scoripio, lepsze to od ST200 ?
    > http://otomoto.pl/ford-scorpio-klima-gaz-C12667777.h
    tml

    Raczej mułowate bardziej.

    A dlaczego Saaba 9000 2.3T nie chcesz? Za 10 tys. można w nich
    przebierać, a to naprawdę fajne auto i spełnia wszystkie Twoje kryteria.

    --
    ignorance is bliss