  • 1. Data: 2010-09-19 17:00:23
    Temat: Ręczna myjnia w Warszawie?
    Od: "WAON" <W...@O...pl>

    Mam nowy samochód od kilku miesięcy i zależy mi
    na korzystaniu z dobrej myjni ręcznej w celu nie tylko
    mycia, ale także dobrego nawoskowania, zarówno
    od strony samego wykonania jak i stosowanych
    preparatów.

    Jaka myjnia ręczna w Warszawie jest godna zaufania,
    a przy tym mnie nie zrujnuje?

    Pozdrawiam
    WAON

  • 2. Data: 2010-09-19 17:15:36
    Temat: Re: Ręczna myjnia w Warszawie?
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "WAON" <W...@O...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > na korzystaniu z dobrej myjni ręcznej w celu nie tylko
    > mycia, ale także dobrego nawoskowania, zarówno
    > od strony samego wykonania jak i stosowanych

    Nie przejmuj się. Po pierwszych otarciach przechodzi ;D

  • 3. Data: 2010-09-19 18:58:13
    Od: "www.nowe-schody.prv.pl" <n...@o...pl>

    Użytkownik "WAON" <W...@O...pl> napisał w wiadomości

    > Jaka myjnia ręczna w Warszawie jest godna zaufania,
    > a przy tym mnie nie zrujnuje?

    Renia Rączkowska, ul. Palcowa 5.

    --
    prezydent

    Renowacja schodów www.staircase-renovation.eu/pl/
    Regionalni wykonawcy poszukiwani.

  • 4. Data: 2010-09-19 19:32:35
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-09-19 17:00, WAON wrote:
> [...]
    > od strony samego wykonania jak i stosowanych
    > preparatów.
    >
    > Jaka myjnia ręczna w Warszawie jest godna zaufania,

    haha skąd ja to znam :)
    przejdzie Ci...

  • 5. Data: 2010-09-19 19:52:30
    Od: "WAON" <W...@O...pl>

    > Renia Rączkowska, ul. Palcowa 5.

    To jest w Warszawie?

    Pozdrawiam
    WAON

  • 6. Data: 2010-09-19 20:03:44
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-09-19 19:52, WAON wrote:

    > To jest w Warszawie?
    >
    > Pozdrawiam
    > WAON

    ;D

  • 7. Data: 2010-09-19 21:47:26
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    > To jest w Warszawie?

    Tak, boczna Samodzielnej, koło ronda DIY.
    --
    Yogi(n)
    http://www.cartoonstock.com/directory/l/lemming.asp

  • 8. Data: 2010-09-19 22:00:27
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Renia Rączkowska, ul. Palcowa 5.

    Ty Reni w to nie mieszaj :)
    a tak na marginesie to siostra Roni Grabowieckiej ??
    pzdr
    GL

  • 9. Data: 2010-09-19 22:00:58
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

> [...]
    > od strony samego wykonania jak i stosowanych
    > preparatów.
    >
    > Jaka myjnia ręczna w Warszawie jest godna zaufania,

    Na Bemowie, to ul. Hery 25.

    PZDr
    Adam

  • 10. Data: 2010-09-20 06:51:33
    Od: "WAON" <W...@O...pl>

    Możecie mi napisać dlaczego pytanie o ręczną myjnię
    jest takie śmieszne?
    Niestety ograniczenie sprawności nie pozwala mi robić
    tego we właśnym zakresie. To takie zabawne?

    WAON