  • 1. Data: 2014-03-22 19:49:33
    Temat: Klon analizatora Saleae 16ch
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    Analizator Saleae (oryginał i klon) w wersji 8 kanałowej widziałem
    osobiście jak działają, znaczy się działają identycznie. Pytanie czy
    ktoś używał klona Saleae 16, np. takiego:
    http://tinyurl.com/ngoe4xb
    i może potwierdzić, że to również działa jak należy.
    Potrzebuje to ustrojstwo żeby prześledzić przebiegi na sterowaniu LCD, a
    8 kanałów to niestety mało. No chyba, że w tej kwocie (max 200
    PLN) ktoś poleci coś o podobnych parametrach.

    Jakub Rakus

  • 2. Data: 2014-03-22 20:19:26
    Temat: Re: Klon analizatora Saleae 16ch
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2014-03-22 19:49, Jakub Rakus pisze:
> [...]
    > 8 kanałów to niestety mało. No chyba, że w tej kwocie (max 200
    > PLN) ktoś poleci coś o podobnych parametrach.

    a nie możesz dwóch ósemek podłączyć? soft nie rozpozna takiej kombinacji?

    @

  • 3. Data: 2014-03-22 20:56:44
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 22.03.2014 20:19, Artur Miller wrote:

    > a nie możesz dwóch ósemek podłączyć? soft nie rozpozna takiej kombinacji?
    >
    > @
    Też sobie tak w pierwszej chwili pomyślałem. Niestety nawet w helpie do
    oficjalnego programiku jest wyraźnie napisane, że podłączyć można i 10,
    ale w jednej chwili można korzystać tylko z jednego (wybiera się z listy
    którego).

    Jakub Rakus

  • 4. Data: 2014-03-26 23:54:50
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to>

    On 03/22/2014 07:49 PM, Jakub Rakus wrote:
> [...]
    > 8 kanałów to niestety mało. No chyba, że w tej kwocie (max 200
    > PLN) ktoś poleci coś o podobnych parametrach.

    Jaka częstotliwość próbkowania Cię zadawala?
    Bo płytka na samym CY7C68013A przy oprogramowaniu Sigrok potrafi
    próbkować 16 bitów do 12MHz. Może tyle Ci wystaczy, a koszt to obecnie
    ok $9 z przesłką (z Chin).

    Pozdrawiam

    Marek
    Jean-Baptiste Emmanuel Zorg

  • 5. Data: 2014-03-27 09:03:38
    Od: Michał Smolnik <m...@g...com>

    W dniu 26.03.2014 23:54, Marek Wodzinski pisze:
    > Jaka częstotliwość próbkowania Cię zadawala?
    > Bo płytka na samym CY7C68013A przy oprogramowaniu Sigrok potrafi
    > próbkować 16 bitów do 12MHz. Może tyle Ci wystaczy, a koszt to obecnie
    > ok $9 z przesłką (z Chin).

    Jak znaleźć tą płytkę?

    Pozdrawiam,
    --
    Michał

  • 6. Data: 2014-03-27 20:10:00
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to>

    On 03/27/2014 09:03 AM, Michał Smolnik wrote:

    > Jak znaleźć tą płytkę?

    Poszukać na eBay-u :-)
    np: http://www.ebay.com/itm/141214164581 - od tego sprzedawcy brałem
    kilka rzeczy i zawsze było ok.
    Płytkę opisałem tu: http://majek.mamy.to/pl/logic-analyzer/

  • 7. Data: 2014-03-27 22:54:20
    Od: Michał Smolnik <m...@g...com>

    W dniu 27.03.2014 20:10, Marek Wodzinski pisze:

    > Poszukać na eBay-u :-)
    > np: http://www.ebay.com/itm/141214164581 - od tego sprzedawcy brałem
    > kilka rzeczy i zawsze było ok.
    > Płytkę opisałem tu: http://majek.mamy.to/pl/logic-analyzer/