  • 1. Data: 2011-10-01 10:44:16
    Temat: Kłopot z odczytaniem danych z płyty dvd
    Od: "Waldemar Brzozowski" <b...@o...pl>

    Musiałem postawić od nowa system.Przy okazji zgrałem setki moich fotek na
    płyty dvd.Po przeinstalowaniu systemu i kilku dniach komp nie jest w stanie
    przeczytać niektórych płytek na które były na nim nagrywane.Czy mo.że jakoś da
    się odzyskać te fotki?

  • 2. Data: 2011-10-01 10:59:05
    Temat: Re: Kłopot z odczytaniem danych z płyty dvd
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Sat, 01 Oct 2011 12:44:16 +0200, Waldemar Brzozowski napisał(a):

    > Po przeinstalowaniu systemu i kilku dniach komp nie jest w stanie
    > przeczytać niektórych płytek na które były na nim nagrywane.
    Może nie być związku.

    Czy mo.że jakoś da
    > się odzyskać te fotki?
    Spróbuj odczytać płytki na innym napędzie.

    --
    Jacek

  • 3. Data: 2011-10-02 07:34:31
    Od: "Waldemar Brzozowski" <b...@o...pl>

    > Spróbuj odczytać płytki na innym napędzie.

    Na innych napędach też jest klapa.

  • 4. Data: 2011-10-02 07:58:39
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Waldemar Brzozowski" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > przeczytać niektórych płytek na które były na nim nagrywane.Czy mo.że jakoś da

    Po co? Przecież to nie są ważne zdjęcia. Na jakich płytach wypalałeś?

  • 5. Data: 2011-10-02 09:24:53
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-10-02 09:34, Waldemar Brzozowski pisze:

    > Na innych napędach też jest klapa.

    Czyli płytka źle nagrana. Po nagraniu płytki trzeba zawsze przeprowadzić
    weryfikację zapisu. Poza tym nie nagrywa się z pełną szybkością jaką
    oferuje producent ( u mnie ta zasada sprawdza się również w przypadku
    płytek DVD, choć teoretycznie wcale tak nie powinno być )

    Spróbuj tego:
    http://www.dobreprogramy.pl/BadCopy-Pro,Program,Wind
    ows,12130.html

  • 6. Data: 2011-10-02 09:32:18
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Sun, 02 Oct 2011 09:34:31 +0200, Waldemar Brzozowski napisał(a):

    > Na innych napędach też jest klapa.

    Jeśli płytka nie porysowana i nie zabrudzona to rzeczywiście klapa. A jak
    nie to domyć ją :) Podobno w FBI mają specjalne ustrojstwa do czytania
    takich rzeczy ale bez znajomości ani rusz :)
    --
    Jacek

  • 7. Data: 2011-10-09 00:45:36
    Od: "Waldemar Brzozowski" <b...@o...pl>

    > Po co? Przecież to nie są ważne zdjęcia. Na jakich płytach wypalałeś?

    Dla mnie są ważne.Na Verbatim DVD+R

  • 8. Data: 2011-10-09 06:14:33
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Waldemar Brzozowski" napisał w wiadomości grup
    > Dla mnie są ważne.Na Verbatim DVD+R

    Nie, nie są. Gdyby były ważne to miałbyś backup, a nie trzymał tylko na jednym
    nośniku.

  • 9. Data: 2011-10-15 20:51:33
    Od: "Waldemar Brzozowski" <b...@o...pl>

    > Nie, nie są. Gdyby były ważne to miałbyś backup, a nie trzymał tylko na
    jednym

    > nośniku.

    Chłopie zamiast pomóc to piszesz pierdoły.Ja nawet kuźwa nie wiem co to jest.
    Nie każdy musi się znać na komputerach.

  • 10. Data: 2011-10-16 15:00:47
    Od: "Vince" <w...@o...pl>

    Przy okazji. Czy istynieje jakaś metoda regeneracji uszkodzonych
    (zarysowanych płyt CD/DVD)? Słyszałem o różnych metodach (pasta do zębów,
    etc. Znamy jakieś fajne patenty?

    Pozdrawiam, M.