  • 11. Data: 2010-06-25 12:57:48
    Temat: Re: Kolejny dylemat co wybrać AstraII , Vectra B, Omega B FL ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Norbert" <n...@M...com> napisał w wiadomości
    news:i01ruj$vei$1@mx1.internetia.pl...
    > Z waszych opinii wychodzi mi jak narazie że kupno auta kombi
    > ktore ma duzo miejsca w srodku i do tego male koszty utrzymania w
    > kwocie do 12tys to rzecz nie wykonalna.
    > To juz nie wiem czym jezdza polskie rodziny ktore nie maja
    > wiekszego budrzetu.

    Autobusem, pociagiem, maluchem - kazdy jezdzi tak jak go stac :-)
    Musisz sobie po prostu powiedziec - komfort kosztuje.

    Jak sie nie ma pieniedzy to sie kupuje auto mniejsze i/lub starsze.
    A im auto wieksze i starsze tym wiecej pali.

    J.

  • 12. Data: 2010-06-25 13:55:09
    Od: Norbert <n...@M...com>

    J.F. napisał(a):

    > Jak sie nie ma pieniedzy to sie kupuje auto mniejsze i/lub starsze.
    > A im auto wieksze i starsze tym wiecej pali.
    >
    > J.

    No wiesz... Moj golf jest 96r. i spala 5l./100 a jest mniejszy od vectry
    i starszy bo kupował będę rocznik 99-2000.
    Spalanie w DTI z tego co słyszałem jest też niewielkie i oscyluje mniej
    więcej w tym co mi spala golfik , może literek więcej.
    Poczytam sobie opinie o vectrze.