  • 1. Data: 2011-09-03 14:35:09
    Temat: Kolejny tirowiec jechał do cycka
    Od: to <t...@x...abc>

    ...i tak długo jechał, że aż zrobił się spragniony:

    "Dolnośląscy policjanci zatrzymali kierowcę tira z naczepą, który miał
    prawie cztery promile alkoholu w organizmie i był tak pijany, że nie
    wiedział gdzie jest. Mężczyzna najpierw uderzył w przydrożne znaki
    drogowe a później "błąkał się" bocznymi ulicami Oleśnicy."

    http://m.onet.pl/wiadomosci/4838326,detal.html

  • 2. Data: 2011-09-03 14:48:00
    Temat: Re: Kolejny tirowiec jechał do cycka
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2011-09-03, to <t...@x...abc> wrote:
> [...]
    > wiedział gdzie jest. Mężczyzna najpierw uderzył w przydrożne znaki
    > drogowe a później "błąkał się" bocznymi ulicami Oleśnicy."

    omujbosz, tir z naczepą. Fakt, jakby jechał tirem bez naczepy to by to
    nie było tak niebezpieczne.

    Akurat tu z flejmem trafiłeś jak kulą w płot bo zdecydowanie więcej
    nietrzeźwych lub naćpanych zarówno liczebnie jak i procentowo jezdzi
    osobówkami.

    --
    WildS

  • 3. Data: 2011-09-04 22:46:38
    Od: R <r...@p...pl>

    > Akurat tu z flejmem trafiłeś jak kulą w płot bo zdecydowanie więcej
    > nietrzeźwych lub naćpanych zarówno liczebnie jak i procentowo jezdzi
    > osobówkami.

    Może...
    Sytuacja z wczoraj. Jadę A4 z Wrocławia do Legnicy, ustawowo 110 na tym
    produkcie autostradopodobnym (ciężko się tak jedzie, bo na lewym połowa
    debili leci >150). Wyprzedzam jakiś zestaw (na polskich tablicach) i
    widzę, jak kierowca przez okno wywala pustą puszkę po piwie. A co tam,
    gorąco, to sobie jedno małe zimne strzelił w trasie...

    Tylko potem mogę sobie wmawiać, że jeżdżę przepisowo, ostrożnie,
    bezpiecznie a i tak jak taki idiota nagle zmieni pas to moja osobówka
    zmieni się w trumnę dla 4 osób, a ten debil nawet do szpitala nie trafi.

    R.

  • 4. Data: 2011-09-04 22:48:19
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 03-09-2011 14:48, WildS pisze:
    > Akurat tu z flejmem trafiłeś jak kulą w płot bo zdecydowanie więcej
    > nietrzeźwych lub naćpanych zarówno liczebnie jak i procentowo jezdzi
    > osobówkami.

    Ale osobówkami jeżdżą chamy i buraki. Kierowcy ciężarówek zawsze świecą
    przykładem kultury (na drodze jak i osobistej) oraz umiejętności.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 5. Data: 2011-09-04 23:02:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Sunday, September 4, 2011, 10:48:19 PM, you wrote:

    > Ale osobówkami jeżdżą chamy i buraki. Kierowcy ciężarówek zawsze świecą
    > przykładem kultury (na drodze jak i osobistej) oraz umiejętności.

    Oj, bywa różnie - dzisiaj się kończył Rajd Dolnośląski i w Kotlinie
    Kłodzkiej gęsto było od rajdowców i rajdofcuff. Taki z drugiej grupy
    najpierw próbuje wyprzedzić TIRa tuż przed zakrętem, co kończy się
    smrodem opon i ucieczką za TIRa a potem na kawałku prostej, zamiast
    zareagować na sygnał TIRmana czeka znów do kolejnego zakrretu, żeby
    znów wyskoczyć na czołówkę. TIRman znów hamował awaryjnie i dzięki
    temu idiota się zmieścił.

    TIRman nawet się nie spienił na CB, mimo, że powód miał.

    Swoją droga - na czym oni jeźdzą w tych swoich rajdówkach, że tak
    strasznie śmierdzi?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2011-09-04 23:15:43
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Ale osobówkami jeżdżą chamy i buraki. Kierowcy ciężarówek zawsze świecą
    > przykładem kultury (na drodze jak i osobistej) oraz umiejętności.

    Nie dziwota, w końcu do prowadzenia ciężaróweczki potrzebny jest co
    najmniej doktorat!

  • 7. Data: 2011-09-04 23:16:58
    Od: to <t...@x...abc>

    begin RoMan Mandziejewicz

    > Swoją droga - na czym oni jeźdzą w tych swoich rajdówkach, że tak
    > strasznie śmierdzi?

    Brak katalizatora, bogata mieszanka i jest kupa smrodu...