  • 1. Data: 2011-09-19 20:26:17
    Temat: Kolejny trup w BMW i dobrze mu tak!
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Witam,

    http://moto.gadu-gadu.pl/5653951881752592480/tak-sko
    nczyl-zlodziej-samochodow1

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2011-09-19 20:41:17
    Temat: Re: Kolejny trup w BMW i dobrze mu tak!
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DoQ" napisał w wiadomości grup
    http://moto.gadu-gadu.pl/5653951881752592480/tak-sko
    nczyl-zlodziej-samochodow1

    Bo ja wiem ... moze by tak spytac wlasciciela co o tym sadzi - to sie
    nazywa miec mieszane uczucia :-)

    Temu dobrze
    http://moto.gadu-gadu.pl/5631049316802359461/traktor
    -kontra-zlodziej-samochodow-wideo

    Tylko ... czy ubezpieczenie wyplaci ? :-)

    Swoja droga - ucieklby bez problemow piechota ... choc Norwegowie maja
    sporo broni mysliwskiej :-)

    J.

  • 3. Data: 2011-09-19 20:45:29
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-09-2011 20:41, J.F pisze:

    > Bo ja wiem ... moze by tak spytac wlasciciela co o tym sadzi - to sie
    > nazywa miec mieszane uczucia :-)

    Dostanie odszkodowanie, a szmelc i papiery sprzeda w Polsce - wyjdzie na
    swoje ;)

    > Tylko ... czy ubezpieczenie wyplaci ? :-)
    > Swoja droga - ucieklby bez problemow piechota ... choc Norwegowie maja
    > sporo broni mysliwskiej :-)

    LOL + za szybką reakcję gościa w traktorze :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 4. Data: 2011-09-19 21:30:47
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-19 20:26, DoQ pisze:
    > Witam,
    >

    > http://moto.gadu-gadu.pl/5653951881752592480/tak-sko
    nczyl-zlodziej-samochodow1

    > Pozdrawiam
    > Paweł

    Ja pierd... a X6 bardzo mi się podobało...
    Z tego auta nic nie zostało !!!

  • 5. Data: 2011-09-19 21:39:40
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 19-09-2011 o 21:30:47 megrims <m...@i...pl> napisał(a):

    > Ja pierd... a X6 bardzo mi się podobało...
    > Z tego auta nic nie zostało !!!

    i tak wiele jak na spotkanie z takim przeciwnikiem, chociaż sam przeciwnik
    nieźle dostał - pewnie składany z dwóch ;)

  • 6. Data: 2011-09-20 09:20:19
    Od: robot <a...@o...pl>

    On Mon, 19 Sep 2011 20:26:17 +0200, DoQ wrote:

    > Witam,
    >

    > http://moto.gadu-gadu.pl/5653951881752592480/tak-sko
    nczyl-zlodziej-samochodow1

    Ciekawe czy się okaże, że przyczyną była "prawdopodobnie nadmierna
    prędkość".

    --
    pozdrawiam

  • 7. Data: 2011-09-20 13:11:12
    Od: "Pabl_o" <n...@s...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >

    > http://moto.gadu-gadu.pl/5653951881752592480/tak-sko
    nczyl-zlodziej-samochodow1

    Zawsze sie zastanawialem po co zakladac kilka dresow na raz...
    Najwidoczniej X6 ma kiepskie ogrzewanie :)

    --
    Picasso

  • 8. Data: 2011-09-20 13:14:45
    Od: "Pabl_o" <n...@s...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    nczyl-zlodziej-samochodow1

    > Ja pierd... a X6 bardzo mi się podobało...

    Juz nie?

    > Z tego auta nic nie zostało !!!

    No wybacz, w konfrontacji z z taka masa i konstrukcja i ciagnik siodlowy
    wygladalby zle...

    --
    Picasso