  • 1. Data: 2007-06-29 21:36:04
    Temat: Kolokacja w Krakowie
    Od: "Niko Bałazy" <n...@l...pl>

    Witam Państwa serdecznie,
    Z góry przepraszam za drobny spam.

    Chciałbym Państwu przedstawić ofertę nowego krakowskiego centrum danych -
    szara.net.
    W ofercie mamy usługi kolokacji, serwerów dedykowanych oraz inne.

    Oferta oraz opis centrum danych dostępne są pod adresem: http://szara.net.

    Pozdarawiam,
    Niko

  • 2. Data: 2007-06-30 08:30:49
    Temat: Re: Kolokacja w Krakowie
    Od: "Łukasz Pierzchalski" <l...@k...torun.pl>

    Użytkownik "Niko Bałazy" <n...@l...pl> napisał w wiadomości
    pl...
> [...]
    > szara.net.
    > W ofercie mamy usługi kolokacji, serwerów dedykowanych oraz inne.

    A jaki to problem polskiego internetu?

  • 3. Data: 2007-06-30 10:12:34
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Fri, 29 Jun 2007 23:36:04 +0200, Niko Bałazy wrote:

    > Witam Państwa serdecznie,
    > Z góry przepraszam za drobny spam.

    przepraszam bardzo, czym się różni drobny spam od niedorobnego spamu ?

    jak dla mnie spam jest spamem i już, każdy spamer wysyła drobny spam co
    nie zmienia faktu że nie mamy ochoty go czytać

    --
    futszaK
    0601061867

  • 4. Data: 2007-06-30 15:40:26
    Od: "Niko Bałazy" <n...@l...pl>

    futszaK <f...@g...com> napisał(a):
> [...]
    > co
    > nie zmienia faktu że nie mamy ochoty go czytać

    To jest tylko informacja odnośnie tego, że takie centrum zostało utworzone,
    jak najbardziej tyczy się tematyki polskiego intenretu. Ludzie, którzy
    szukają kolokacji czy innych usług cetrum danych zaglądaja na polip, z
    myślą, że znajdą tutaj jakieś informacje na ten temat.
    Krótko mówiąc dałem tylko informacje, że takie centrum zostalo utworzone.

    Myślę, że spamerem nie można okreslić kogoś, kto wysyła jedną wiadomość
    informacyjną - na dodatek dotyczącą tematu grupy.

  • 5. Data: 2007-06-30 15:44:12
    Od: Waldemar Fras' <w...@e...net>

    Niko Bałazy pisze:

> [...]
    >
    > Myślę, że spamerem nie można okreslić kogoś, kto wysyła jedną wiadomość
    > informacyjną - na dodatek dotyczącą tematu grupy.

    Spam to spam i nic tego nie zmieni. A jeśli już wstawiasz taką wiadomość
    to choć daj przedrostek [spam] aby osoba, która nie chce nie czytała
    takiego wątku.

    --
    pozdrawiam
    Waldemar Fras'

  • 6. Data: 2007-06-30 16:48:01
    Od: "Łukasz Pierzchalski" <l...@k...torun.pl>

    Użytkownik "Niko Bałazy" <n...@l...pl> napisał w wiadomości
    pl...

> [...]
    >
    > Myślę, że spamerem nie można okreslić kogoś, kto wysyła jedną wiadomość
    > informacyjną - na dodatek dotyczącą tematu grupy.

    Dobra nie ma sie co pieklić bo kolega i tak nie zrozumie idei tej grupy.

    Za usenet.gazeta.pl zacytuje:
    pl.internet.polip
    Problemy Internetu polskiego i swiatowego. (Moderated)

    Budowa Twojego centrum czy co tam masz to nie jest żaden problem polskiego
    ani tym bardziej światowego internetu.
    Równie dobrze mógłbym podać i reklamować swoją stronę na temat owoców
    egzotycznych, bo inni programiści czy administratorzy często zaglądają na
    polip i może ktoś się zainteresuje moimi ananasami :-)))

  • 7. Data: 2007-06-30 20:43:49
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Sat, 30 Jun 2007 17:40:26 +0200, Niko Bałazy wrote:

> [...]
    > myślą, że znajdą tutaj jakieś informacje na ten temat.
    > Krótko mówiąc dałem tylko informacje, że takie centrum zostalo utworzone.

    ludzie którym potrzebna jest kolokacja posiadają stosowną wiedze aby
    wpisać odpowiednie zapytanie w google

  • 8. Data: 2007-07-01 02:01:26
    Od: T <...@...invalid>

    ?ukasz Pierzchalski pisze:

    > Dobra nie ma sie co piekliae bo kolega i tak nie zrozumie idei tej grupy.

    Gdyby były poruszane tu wyłącznie problemy związane dokładnie z
    tematem/opisem grupy, to pojawiałby się tu jeden post na miesiąc.

    Eh, jestes niespełnionym urzędnikiem?

    --
    Tomasz