  • 1. Data: 2007-06-24 17:23:01
    Temat: serwerownia niemcy , holandia poszukiwana
    Od: korniszon <s...@n...com>

    Witam,

    Poszukuje serwerowni w której wydzierżawie 7 maszyn o takich lub
    zblizonych parametrach

    Procesor
    Intel Xeon Dual Core
    2x 2.66
    L2: 4MB, FSB: 1333MHz
    Architektura 64 bit
    Pamięć RAM 4 GB FBDIMM DDR 2
    Dysk twardy 2x250 GB
    Rodzaj dysku SATA2 RAID HARD 1
    Łącze 2 x 1 Gbps
    Przepustowość 2 x 50 Mbps
    Stałe IP 2 adresy
    IP Fail-over +1 adres
    )
    Przepustowość
    99.9%

    Z rozssądne pieniazki jesli znacie jakies i mozecie polecic poprosze

    Korniszon

  • 2. Data: 2007-06-24 21:21:20
    Temat: Re: serwerownia niemcy , holandia poszukiwana
    Od: "Łukasz Pierzchalski" <g...@W...gazeta.pl>

    korniszon <s...@n...com> napisał(a):

> [...]
    > Intel Xeon Dual Core
    > 2x 2.66
    > L2: 4MB, FSB: 1333MHz
    > Architektura 64 bit
    > Pamięć RAM 4 GB FBDIMM DDR 2
    > Dysk twardy 2x250 GB
    > Rodzaj dysku SATA2 RAID HARD 1
    > Łącze 2 x 1 Gbps
    > Przepustowość 2 x 50 Mbps
    > Stałe IP 2 adresy
    > IP Fail-over +1 adres
    > )
    > Przepustowość
    > 99.9%
    >

    > Z rozssądne pieniazki jesli znacie jakies i mozecie polecic poprosze

    A co OVH ma złe ceny?
    Na moje wkleiłeś to wszystko z OVH :-))
    Szczerze rozglądałem sie po niemcach z taką ofertą serwerów całkiem niedawno -
    tym bardziej bez limitu transferu jak OVH oferuje.
    Wyniki: nic nie znaleziono :)

  • 3. Data: 2007-06-24 21:25:32
    Od: korniszon <s...@n...com>

> [...]
    > Szczerze rozglądałem sie po niemcach z taką ofertą serwerów całkiem niedawno -
    > tym bardziej bez limitu transferu jak OVH oferuje.

    Tak to z OVH ...dlaczego szukam? Bo jacys mega nie kompatybilni:-)
    Chcemy kupic 7 maszyn na minimum rok , zadnej negocjacji ceny i wogole.....

    korniszon

  • 4. Data: 2007-06-24 21:27:28
    Od: "Łukasz Pierzchalski" <a...@k...torun.pl>

    Użytkownik "korniszon" <s...@n...com> napisał w wiadomości

    > Tak to z OVH ...dlaczego szukam? Bo jacys mega nie kompatybilni:-)
    > Chcemy kupic 7 maszyn na minimum rok , zadnej negocjacji ceny i
    > wogole.....
    >

    > korniszon

    ooooo niekomatybilni? A przybliż prosze temat problemu bo sam jestem
    zainteresowany zakupami w ichniej firmie...
    i to na dużą skale...

    Pozdr

  • 5. Data: 2007-06-24 21:38:31
    Od: korniszon <s...@n...com>

    > ooooo niekomatybilni? A przybliż prosze temat problemu bo sam jestem
    > zainteresowany zakupami w ichniej firmie...
    > i to na dużą skale...
    >
    > Pozdr

    nie da sie negocjowac cen, nawet przy dużych zamółieniach , nie masz
    gwarancji ceny wszystko oparte jest o ich regulaminopalen....wiec mozesz
    sie ihmo zdziwic ze za 2 miesiace bedzie +30% :-) po za tym bardzo ok (
    poza tymi dwoma sprawami)

    korniszon

  • 6. Data: 2007-06-24 21:41:29
    Od: "Maciej Jan Broniarz" <g...@g...net>

    24-06-07, korniszon <s...@n...com> napisał(a):

> [...]

    A czemu akurat niemcy i holandia?
    gausus
    --
    [ -----< Maciej Jan Broniarz || g...@g...net >------ ]
    | Siamo qui \ sotto la stessa luce \ sotto la sua croce \ |

  • 7. Data: 2007-06-24 21:44:25
    Od: korniszon <s...@n...com>

    Maciej Jan Broniarz wrote:

    > A czemu akurat niemcy i holandia?
    > gausus
    nie koniecznie a, a mozesz cos polecic?

    korniszon

  • 8. Data: 2007-06-24 21:47:51
    Od: "Maciej Jan Broniarz" <g...@g...net>

    > nie koniecznie a, a mozesz cos polecic?

    To zalezy czego potrzebujesz. Krytyczne jest dobre lacze do tych
    krajow i tamtejszych operatorow, czy mozliwosc wydzierzawienia takiej
    ilosci serwerow?

    mjb

  • 9. Data: 2007-06-24 21:50:42
    Od: korniszon <s...@n...com>

    Maciej Jan Broniarz wrote:

    > To zalezy czego potrzebujesz. Krytyczne jest dobre lacze do tych
    > krajow i tamtejszych operatorow, czy mozliwosc wydzierzawienia takiej
    > ilosci serwerow?
    >
    > mjb

    potrzebuje i mozliwosci i lącza;-) ( serwery plus bdobry ruch na PL

    korniszon

  • 10. Data: 2007-06-24 21:58:51
    Od: "Maciej Jan Broniarz" <g...@g...net>

    24-06-07, korniszon <s...@n...com> napisał(a):
    > Maciej Jan Broniarz wrote:

    > potrzebuje i mozliwosci i lącza;-) ( serwery plus bdobry ruch na PL

    Mozesz do mnie napisac, to Ci podam telefon do znajomego, który moze
    cos sensownego zaproponuje - w temacie dzierzawy serwerow zwlaszcza .

    gausus