  • 1. Data: 2007-06-27 08:52:26
    Temat: Re: Internet z Tele2
    Od: l...@g...com

    On 25 Cze, 22:57, "Pawel" <n...@n...com> wrote:
    > minie totalnie bez echa...
    Chyba jednak jakieś echo będzie - dawno żaden ISP, a właściwie żadna
    firma oferująca cokolwiek, nie starała się robić z osoby czytającej
    cennik takiego idioty. A może się czepiam, bo to przecież wspaniale że
    gdy płacimy 55 złotych miesięcznie to tele2 udziela nam 145 zł ulg i
    upustów? Ogólnie polecam http://www.tele2.pl/pages/pdf/obsluga_klienta/intern
    et.pdf
    na poprawę humoru.

  • 2. Data: 2007-06-27 09:25:45
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Wed, 27 Jun 2007 01:52:26 -0700, lstosik wrote:

> [...]
    > cennik takiego idioty. A może się czepiam, bo to przecież wspaniale że
    > gdy płacimy 55 złotych miesięcznie to tele2 udziela nam 145 zł ulg i

    nie od dzisiaj wiadomo, że firma Tele2 zarabia na naliczaniu megakar
    umownych i wyciąganiu ich przy pomocy różnych firm windykacyjnych

    ostatnio ode mnie usiłują wyciągnąć pieniądze za miesiące w których nie
    świadczyli mi usług, robią to o tyle sprytnie żeby pojedyńcza firma
    windykacyjna nie próbowała wyciągnać więcej jak 250zł :>

    ...ciekawe dlaczego....

    --
    futszaK
    0601061867