  • 1. Data: 2015-02-11 05:13:44
    Temat: Kombajnik 3w1 [peryferia]
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    Drogą eliminacji zdecydowałem się na firmę Brother, bo trzeciego Epsona
    nie kupię (pierwszy super, ale drugi padł krótko po gwarancji), a Canon
    ma standardową gwarancję 2 lata (jest opcja przedłużenia do 5 lat, ale
    kosztuje 100 zł). No a Brother, po rejestracji online, daje rok ekstra.

    No i dwa modele. Tzn. któryś z serii DCP-J1...
    np.:
    http://www.brother.pl/printers/all-in-one-inkjet/dcp
    -j152w

    lub
    http://www.brother.pl/printers/all-in-one-inkjet/dcp
    -j4120dw

    Porównanie:
    http://i.imgur.com/KMcKqWE.png

    Stać mnie na tą droższą, tylko nie wiem, czy warto, bo dużo nie drukuję.
    Za różnicę w cenie mógłbym kupić dobry papier i oryginalny czarny tusz.

    Wobec powyższego byłbym wdzięczny za opinie odnośnie żywotności drukarek
    Brother z tego segmentu.
    Gdyby miała wysiąść zaraz po gwarancji, to bym brał tańszą.
    A gdybym istniało duże prawdopodobieństwo, że pochodzi minimum 5 lat, to
    skłaniałbym się ku droższej.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 2. Data: 2015-02-11 10:46:22
    Temat: Re: Kombajnik 3w1 [peryferia]
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 11 Feb 2015 05:13:44 +0100, Konspirator napisał(a):

> [...]
    > Za różnicę w cenie mógłbym kupić dobry papier i oryginalny czarny tusz.
    >
    > Wobec powyższego byłbym wdzięczny za opinie odnośnie żywotności drukarek

    Mam drukarke podobna do pierwszej z linka. Starszy model, DCP-375CW (pisze z
    pamieci).
    Uzywam raz wiecej, raz mniej, zazwyczaj stoi nawet 2 tygodnie bez wydruku. Kupuje
    niedrogie tusze zastepcze, jestem zadowolony. Jedno co powinienes wiedziec i o to
    dbac to
    drukarka musi byc stale wlaczona, gdyz czysci sobie co 24h "bebechy", zeby nie
    zaschnac.
    Odetniesz prad i ...po drukarce.

    > Gdyby miała wysiąść zaraz po gwarancji, to bym brał tańszą.
    > A gdybym istniało duże prawdopodobieństwo, że pochodzi minimum 5 lat, to
    > skłaniałbym się ku droższej.

    Moja w tym roku, w czerwcu bedzie miec 5 lat :-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 3. Data: 2015-02-11 22:16:41
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2015-02-11 o 10:46, R.e.m.e.K pisze:
    > Jedno co powinienes wiedziec i o to dbac to
    > drukarka musi byc stale wlaczona, gdyz czysci sobie co 24h "bebechy", zeby nie
    zaschnac.
    > Odetniesz prad i ...po drukarce.

    Ale piszesz o Brotherze? W Epsonach niczego takiego nie zauważyłem.
    Starszy dwa lata stał bez prądu. Włożyłem nowe tusze, trzykrotnie
    uruchomiłem czyszczenie i drukowała bez zastrzeżeń.
    W sumie to może bym ją jeszcze naprawił. Zdaje się, że coś
    (jednogroszówka?) wpadło do środka i przez to albo się papier zacina,
    albo krzywo wciąga i plami.
    No a w nowszej, po wymianie na zamienniki, wyskoczył błąd "wymień
    następujący pojemnik (magneta)" i koniec. W oryginale coś jeszcze było,
    ale zmiana powrotna nic nie dawała. Toteż koniec z Epsonami.

    Cholera, kiedyś potrafiłem wejść do sklepu i wziąć jedynego laptopa 17"
    jakiego mieli na stanie, a teraz nie mogę się zdecydować. Kusi ta
    droższa, bo A3, duplex, dwukrotnie pojemniejsze wkłady w opcji, no i
    ładniejsza (hehe), a z drobnych minusów, to ciężar (możliwe, że jeszcze
    w tym roku będę się dwukrotnie przeprowadzać, ale w sumie co mi tam taka
    różnica).

    Chyba wezmę tę droższą.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 4. Data: 2015-02-11 22:18:19
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-02-11 05:13, Konspirator pisze:
> [...]
    > kosztuje 100 zł). No a Brother, po rejestracji online, daje rok ekstra.
    >
    > No i dwa modele. Tzn. któryś z serii DCP-J1...

    Uważaj z tym Brotherem, bo możesz nie doczekać nawet do dwóch lat.
    Serwis po chamsku zabiera drukarki. Albo zapłacisz im powiedzmy 450 zl
    albo będziesz musiał oddać im drukarkę. Ja sobie w duchu powiedziałam"a
    niech się hieny udławią" i kupiłam inną, tańszą i o wiele lepszą, która
    działa po Wifi.
    Tak btw: nigdy nie zapomnę damskiego głosiku serwisanta z serwisu
    Brother w Warszawie.

    --
    animka

  • 5. Data: 2015-02-11 22:26:22
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-02-11 10:46, R.e.m.e.K pisze:
    > Kupuje
    > niedrogie tusze zastepcze, jestem zadowolony.

    Haha! Do czasu. Hieny czuwają.

    Jedno co powinienes wiedziec i o to dbac to
    > drukarka musi byc stale wlaczona, gdyz czysci sobie co 24h "bebechy", zeby nie
    zaschnac.
    > Odetniesz prad i ...po drukarce.

    Dzięki Bogu moja drukarka nie potrzebuje być włączona. Sama się włącza
    kiedy chcę drukować. Potem mogę nacisnąć guzik wyłączenia, a jak trzeba
    to ona się włączy.
    Tusze, 4 buteleczki do napełniania kadridży starczają na długo.

    --
    animka

  • 6. Data: 2015-02-11 23:17:33
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2015-02-11 o 22:18, animka pisze:
    > Uważaj z tym Brotherem, bo możesz nie doczekać nawet do dwóch lat.
    > Serwis po chamsku zabiera drukarki. Albo zapłacisz im powiedzmy 450 zl
    > albo będziesz musiał oddać im drukarkę.

    WTF?

    > Ja sobie w duchu powiedziałam"a niech się hieny udławią" i kupiłam
    > inną, tańszą i o wiele lepszą, która działa po Wifi.

    Na tym całym WiFi szczególnie mi nie zależy. Mam tyle kabli, że jeden
    nie robi mi różnicy.

    Co to za cudo kupiłaś? Ja jednorazówki za 160 zł nie chcę.
    Ja jednak przeglądnę jeszcze te Epsony, ale te Brothery bardziej mi się
    podobają. Choćby ze względu na szufladkowy podajnik na papier.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 7. Data: 2015-02-11 23:36:45
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 11 Feb 2015 23:17:33 +0100, Konspirator napisał(a):

    > WTF?

    To grupowa niedojda, radze nie wchodzic w dysputy.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 8. Data: 2015-02-12 08:15:32
    Od: " 666" <...@...6>

    Do Ciebie też przyszli?
    O 6-tej rano?

    -----

  • 9. Data: 2015-02-12 09:19:31
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2015-02-12 o 08:15, 666 pisze:
    > Do Ciebie też przyszli?
    > O 6-tej rano?

    Pewnie dodrukowywała sobie banknoty, ale jeśli tak, to raczej nie był to
    serwis. :|

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 10. Data: 2015-02-12 09:47:11
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 11 Feb 2015 22:16:41 +0100, Konspirator napisał(a):

    > Ale piszesz o Brotherze? W Epsonach niczego takiego nie zauważyłem.
    > Starszy dwa lata stał bez prądu. Włożyłem nowe tusze, trzykrotnie
    > uruchomiłem czyszczenie i drukowała bez zastrzeżeń.

    A czy ten epson mial glowice osobno czy zintegrowane z tuszami?

    Piszac "stale wlaczona" mam na mysli tryb stand by, czyli nie wylaczanie calkowite
    pstryczkiem lub listwa zasilajaca.

    Bierz i nie pitol :-)

    --
    pozdro