  • 1. Data: 2015-04-09 23:09:18
    Temat: Komisowa definicja "lekko uszkodzonego" błotnika.
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Tak sobie patrzę i oczom nie wierzę: w opisie stoi jak byk "kompletny -
    lekko uszkodzony w lewy przedni błotnik".

    Stan rzeczywisty:

    http://otomoto.pl/toyota-crown-deluxe-1-8-b-sliczna-
    super-okazja-C36296589.html

    Lub krócej: http://tnij.org/w7b9dfs

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2015-04-10 00:48:10
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    >
    > Tak sobie patrzę i oczom nie wierzę: w opisie stoi jak byk "kompletny -
    > lekko uszkodzony w lewy przedni błotnik".

    Ale o co chodzi? Prawdę napisał, że był lekko uszkodzony w błotnik. Maska,
    gril, drzwi i zawieszenie jest nie ruszone. Dowodu nawet nie zabrali.
    Jakby nie ten problem z błotnikiem, to mógłbyś wrócić tym samochodem do domu
    na kołach. A nie, nie mógłbyś. Musisz dokupić jeszcze jeden kabel WN.
    Ciekawe czy ma wykupione OC?
    Nie wiem czy jest sens kupować ten samochód. Widać, że prawy przednik
    błotnik był już wcześniej robiony - odcień lakieru trochę się różni od
    reszty i te przetłoczenia na nim są takie nierówne. Chyba założyli nie
    oryginał, tylko zamiennik. Szyby na korbkę, nie ma klimy, opony
    niezaciekawe - maksimum za dwa lata będziesz musiał je wymienić. Napęd na
    tył to - dla niektórych zaleta, dla innych wada.
    Jak upierasz się na ten model to szukaj tylko ze skrzynią automatyczną
    Toyoglide. Tylko dwa biegi, ale wygoda warta każdych pieniędzy (co
    udowodniono w wątku sprzed kilku dni na tej grupie).

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 3. Data: 2015-04-10 09:27:19
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-04-09 o 23:09, Adam pisze:
    > Witajcie.
    >
    > Tak sobie patrzę i oczom nie wierzę: w opisie stoi jak byk "kompletny -
    > lekko uszkodzony w lewy przedni błotnik".
    Jak porównać to, co mówią i piszą politycy z tym, co się dzieje
    faktycznie, to w tym opisie naprawdę nie ma się do czego przyczepić.
    A przykład idzie z góry - podobno.
    Jacek

  • 4. Data: 2015-04-10 11:53:31
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-04-10 o 00:48, yabba pisze:
> [...]
    > Toyoglide. Tylko dwa biegi, ale wygoda warta każdych pieniędzy (co
    > udowodniono w wątku sprzed kilku dni na tej grupie).

    Ford T też miał 2 biegi ;)

    Nie myślałem i nie myślę o zakupie tego auta. Na ofertę trafiłem
    przypadkiem.

    A Amerykaniec z tamtego okresu bez automatu, to rzeczywiście nie
    Amerykaniec ;)
    Tylko teraz ciężko znaleźć Dexron 1 - wszystkie walenie pouciekały?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2015-04-10 12:02:19
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Ford T też miał 2 biegi ;)
    >
    > Nie myślałem i nie myślę o zakupie tego auta. Na ofertę trafiłem
    > przypadkiem.

    Wiem, że nie kupujesz tego samochodu. Jakbys myslał o renowacji to taka
    pierdoła jak brak błotnika, nie byłaby w tym wypadku problemem.
    Mój cały post był już w tonie "piątkowym".

    > A Amerykaniec z tamtego okresu bez automatu, to rzeczywiście nie
    > Amerykaniec ;)
    > Tylko teraz ciężko znaleźć Dexron 1 - wszystkie walenie pouciekały?

    Może tran z rekina też będzie dobry? Trzeba sprawdzić czy nie będzie szarpał
    biegami na zimnym oleju.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 6. Data: 2015-04-10 20:29:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 9 Apr 2015, Adam wrote:

    > Witajcie.
    >
    > Tak sobie patrzę i oczom nie wierzę: w opisie stoi jak byk "kompletny - lekko
> [...]

    Drobna różnica między "lewy przedni błotnik" a "w lewy przedni błotnik" ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2015-04-11 12:47:57
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-04-10 o 20:29, Gotfryd Smolik news pisze:

    super-okazja-C36296589.html

    > Drobna różnica między "lewy przedni błotnik" a "w lewy przedni
    > błotnik" ;)

    Też zwróciłem na to uwagę. Ciekawe, co komisant miał na myśli pisząc
    "uszkodzony w lewy przedni błotnik" - którego de facto nie ma. Można
    wnioskować, iż wspomniany błotnik po uszkodzeniu został wyrzucony.

    A humorystycznie:
    jeśli tak wygląda pojazd "kompletny - lekko uszkodzony", to jak może
    wyglądać pojazd "cały do remontu"? ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 8. Data: 2015-04-11 13:43:29
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    >
    > A humorystycznie:
    > jeśli tak wygląda pojazd "kompletny - lekko uszkodzony", to jak może

    Jedyne zdjęcie pojazdu przedstawia ocalały dowód rejestracyjny i dwie pary
    kluczyków.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba